کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار پلیس درباره بازی "کلش‌آو کلنز"

دانشجو , 31 شهريور 1394 ساعت 12:34

پلیس فتا اعلا کرد: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی (کلش‌آو کلنز) به صورت رایگان می‌کنند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.


به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون،سیدموسی حسینی از این بازی با نام «کلش ‌آوکلنز» یاد کرد و گفت: دربازه زمانی مختلف برخی از شهروندان با مراجعه به قوه قضائیه نسبت به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی‌شان در فضای مجازی شکایت کرده‌اند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد شگرد به کار رفته متهم در به دست آوردن تصاویر و هک سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند شاکیان به یک روش صورت گرفته است و تمام شاکیان علاقه‌ شدیدی به بازی کلش آو‌کلنز این بازی آنلاین اینترنتی داشته و برای بالا بردن سطح و رتبه بازی خود به تارنماها و یا سایت‌های تبلیغاتی خرید الماس به صورت رایگان مراجعه کرده‌اند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم افزود: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی (کلش‌آو کلنز) به صورت رایگان می‌کنند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.
سرهنگ حسینی تأکید کرد: این بازی که به صورت جنگ قبیله‌ای و دهکده‌ای برروی سیستم‌های تلفن همراه هوشمند نصب می‌شود به رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سودجو از این موقعیت به وجود آمده سوءاستفاده کنند و با ترفندهای مجرمانه خود با وارد شدن به سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند قربانیان خود از طریق این بازی دست به عمل مجرمانه غیراخلاقی بزنند.
وی افزود: بی‌اهمیتی جان سربازان، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم، خراب کردن سرزمین‌های کوچک و... پیامدهای منفی و مضراتی است که این بازی برروی ذهن و ضمیر ناخودآگاه کاربران خود به‌جا می‌گذارد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 74818

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/74818/هشدار-پلیس-درباره-بازی-کلش-آو-کلنز

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir