کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی استان:

بزرگترین باند قتل های سریالی در استان سیستان و بلوچستان منهدم شد

ندای هیرمند , 21 مهر 1394 ساعت 9:10

رحیمی فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت : در سال جاری ده ها باند قاچاق مواد و گروه های سازمان یافته شناسایی و اخیرا یکی از بزرگترین باند ها که در زمینه قتل های سریالی فعالیت داشت منهدم شده است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند،سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه سرهنگ قزاقی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان هیرمند که در سالن اجتماعات آموزش و پروش برگزار شد گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت سربازان میهن اسلام با قدرت و اقتدار ایستاده و هدف آن ایجاد امنیت ، آسایش و دستگیری مجرمان است.
وی اذعان داشت : امروزه نیروی انتظامی به بلوغ و توانمندی رسیده و این توانمندی به برکت درایت و مدیرت عالی در بخش نظام داخلی هستیم.
رحیمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : در سال جاری ده ها باند قاچاق مواد و گروه های سازمان یافته شناسایی و اخیرا یکی از بزرگترین باند ها که در زمینه قتل های سریالی فعالیت داشت منهدم شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز اول وقت واجب است، امنیت بدون همراهی مردم برقرار نمی شود زیرا که امنیت یک تولید دسته جمعی میباشد و با همراهی مردم به وجود می آید .
وی ادامه داد: نیروی انتظامی مسئول نگهداری امنیت است و این مردم هستند که در زمینه ی امنیت شهرهای به خصوص شهرستان های مرزی باید ایفای نقش کنند، زیرا که با وجود امنیت و آسایش یقینا کشاورزی، اشتغال، و خدمات رسانی بهتر توسعه پیدا میکند.
رحیمی تاکید کرد: اگر امروزه دولت مردان با اقتدار در میادین بین المللی قدم بر میدارند به دلیل امنیت داخلی و وجود مردانی است که در راه اسلام و دفاع از میهن اسلام راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در پیش گرفته اند.
وی در ادامه مواد مخدر را هشدار جدی برای جوانان دانست و افزود : امروزه مواد مخدر سنتی تبدیل به صنعتی شده است و همواره کسانی که در دریای اعتیاد مواد مخدر صنعتی غرق شوند دیگر راه برگشتی نخواهند داشت و این میتواند زنگ خطر جدید برای جوانان باشد زیرا هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز همین است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 75972

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/75972/بزرگترین-باند-قتل-های-سریالی-استان-سیستان-بلوچستان-منهدم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir