کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان ایثارگر

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 22 مهر 1394 ساعت 7:50

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران از اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگران و به تبع آن افزایش 25 درصدی حقوق ایثارگران فرهنگی خبرداد.


به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون،محمد حسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در خصوص وضعیت پیگیری ماده 51 و احقاق حقوق ایثارگران گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش، پرداخت ماده‌ی 51 در آینده‌ای نزدیک انجام می شود.
وی در ادامه با بیان جزئیات این طرح ، تصریح کرد: اخیرا با توجه به پیگیری ها، به صورت شفاهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موافقت خود را مبنی بر اجرای ماده 51 جامع ایثارگری اعلام کرده است.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران خاطر نشان کرد: از لحاظ تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هیچ مشکلی از نظر پرداخت ندارد .
کفراشی در خصوص میزان افزایش حقوق با توجه به اجرای این ماده گفت:بر اساس قانون کلیه دستگاه‌ها موظفند 25 درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت را بر میزان دریافتی شهدا و ایثارگران اعمال کنند .
افزایش نزدیک به 70 درصدی دانش آموزان مدارس شاهد
کفراشی درخصوص روند عملکرد مدارس شاهد و پوشش این مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: امسال در پایه اول 58 درصد، در پایه هفتم 78 درصد افزایش دانش‌آموزان شاهد را مشاهده کردیم.
وی در ادامه تعداد دانش‌آموزان شاهد در پایه اول و هفتم را به ترتیب 55 هزار و 35 هزار نفر اعلام کرد.
وی در پایان ضمن اشاره به روند مناسب ثبت نام اینترنتی خاطر نشان کرد: نسبت به آمار سال گذشته در مجموع افزایش نزدیک به 70 درصد حضور دانش‌آموزان را در مدارس شاهد داشته‌ایم.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 76209

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/76209/افزایش-25-درصدی-حقوق-فرهنگیان-ایثارگر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir