کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه دلگان درخطبه های نمازجمعه این شهر عنوان کرد:

احیاء امربه معروف ونهی ازمنکرعلت قیام امام حسین(ع)بود

دلگان پرس , 25 مهر 1394 ساعت 13:16

امام جمعه دلگان گفت: دو فريضة مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در عصر امام حسین (ع)به باد فراموشی سپرده شده بودو آن حضرت یکی از علل اساسی قیام خویش را احیاءاین دو فريضة مهم و واجب الهى نام برده است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های این هفته این شهرگفت: دو فریضه مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در عصر امام حسین (ع)به باد فراموشی سپرده شده بودو آن حضرت یکی از علل اساسی قیام خویش را احیاءاین دو فریضه مهم و واجب  الهى نام برده است.

وی افزود: امربه معروف ونهی از منکر از ارکان دین مبین اسلام وبرای احیا این دوفریضه مهم باید ازهیچ تلاشی دریغ نکنیم وحدیثی از رسول گرامی اسلام که فرمودند: اگر کسی زیربارامر به معروف و نهی از منکر شانه خالی کند و این دو فریضه را ترک کند اعلام جنگ با خداى متعال کرده است.
حجت الاسلام عظیم بامری یادآور شد: عذاب و عقاب امت های قبل از اسلام بر اثر ترک کردن امر به معروف و نهی از منکر بوده که آن را انجام نمی دادند.

امام جمعه دلگان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطن اشغالی گفت: کار این رژیم به جائی رسیده که کودکان فلسطینی را جلوی دوربین های تلوزیونی به ضرب گلوله به شهادت می رساندوهمه دنیا سکوت کرده اند.

وی درپایان اظهارداشت: دنیا باید درمقابل این جنایتهای مستقیم رژیم صهیونیستی اعتراض کند،آنهابه مسجد القصی وسرزمینهای مسلمانان حمله می کنندباید جلوی آنهاگرفته شود.

انتهای پیام/4382


کد مطلب: 76347

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/76347/احیاء-امربه-معروف-ونهی-ازمنکرعلت-قیام-امام-حسین-ع

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir