کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خط اول از تجمع نوجوانان عاشورایی گزارش می‌دهد

طنین یاری «قاسم‌ابن‌الحسن(ع)» توسط دانش‌آموزان زاهدانی

29 مهر 1394 ساعت 10:23

دانش‌آموزان عزادار حسینی در زاهدان امروز همزمان با سراسر کشور، طنین یاری قاسم‌ابن‌الحسن(ع) سر دادند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ، امروز در ششمین روز از ماه محرم شاهد حضور خیل عظیم دانش‌آموزان و نوجوانان عزاداری بودیم که به تأسی از حضرت قاسم‌ابن‌الحسن (ع) نوجوان شجاع دشت کربلا، طنین یاری سر دادند و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

مراسم تجمع دانش اموزان عزادار در زاهدان با عنوان «احلی من العسل» امروز همزمان با سراسر کشور با حضور جمع کثیری از دانش‌‌آموزان نوجوان و جوان عزادار ،مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین اموزش و پرورش بطور همزمان در دبیرستان نمونه ولیعصر و کانون شهید مسلم کیخا برگزار شد.

به عشق امام حسین(ع) به اینجا آمده‌ام

رضا بامدی از دبیرستان ابوالفتوح رازی ناحیه یک زاهدان اظهار داشت: اولین سال است که در این تجمع شرکت می کنم احساس بسیار خوبی دارم و پیشنهاد می‌کنم همه دانش‌آموزان نیز در این مراسم‌ها شرکت کنند.

محسن قائم حسینی نیز گفت:  عشق و علاقه به امام حسین(ع) مرا به اینجا کشانده و وقتی نام ایشان می‌آید حس بسیار خوبی دارم.

 IMG_3656

محمد جواد خزائی که برچم یا ابالفضل العباس را بدست داشت به خبر نگار ما گفت:دلیل حضورم در این مراسم عشق به حضرت قاسم(ع) و امام حسین(ع) می‌دانم.

وی گفت: این نوجوانانی که در عاشورا به شهادت رسیدند درس‌های زیادی به ما دادند و من به عشق امام حسین(ع) در هیأت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

علیرضا پیری و محمد جواد جعفری دو دوستی که در این مراسم شرکت داشتند نیز عشق به امام حسین(ع) و بزرگوار ی اودر مقابل آن همه لشگر که با تشنگی ایستادند را دلیل حضور خود در این سوگواری عنوان کردند.

IMG_3701

IMG_3724

انتهای پیام/4382

 


کد مطلب: 76638

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/76638/طنین-یاری-قاسم-ابن-الحسن-ع-توسط-دانش-آموزان-زاهدانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir