تاریخ انتشار :جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است گفت: در آستانه انتخابات به دنبال آرامش در استان هستیم اما عده ای با دست خودشان می خواهند در استان تنش به وجود بیاورند.
عده ای با دعوت از فتنه گران می خواهند استان را به آشوب بکشند/ اگر بار دیگر پای فتنه گری به استان باز شود به شدت با آن برخورد می کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی عصرهامون، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و امام جمعه موقت زاهدان ظهر امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعاری ماندگار در بین امت اسلامی است گفت: مردم ایران هیچ گاه توطئه های شیطان بزرگ را فراموش نخواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی جز آرمان های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حمیدی به 13 آبان و روز استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: عده ای می گویند حال که توافق شده است نباید پرچم آمریکا را به آتش بکشیم که این با آرمان های ملت ایران همخوانی ندارد.
وی افزود: بحث سیزده آبان و لزوم ادامه استکبار ستیزی با توجه به موج جدیدی که در مورد رابطه با آمریکا در داخل و خارج از کشور ایجاد شده، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر لزوم مبارزه با استکبار بسیار مهم است.
امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: عده ای تصور می کنند که با توافق هسته ای ما دست از آرمان های انقلابی خود بر می داریم که این صحیح نیست مسئله برجام با رعایت توصیه‎های مقام معظم رهبری اجرا می‎شود و حقوق ملت ایران بر اساس تذکرات ایشان باید رعایت شود.

مخالفت با نقش شورای نگهبان پای افراد ناصالح را به قدرت باز می کند
وی به تضعیف شورای نگهبان و دیگر نهادهای قانونی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان بعد از انقلاب نقش کلیدی در برگزاری یک انتخابات سالم را ایفا کرده است امروز باید نظارت استصوابی شورای نگهبان به معنای واقعی اعمال شود.
حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه برخی در محافل مختلف می نشینند و نظارت استصوابی شورای نگهبان را نقد می کنند، ادامه داد: مخالف با این نهاد قانونی زمینه حضور افراد ناصالح و ناباب در مسند قدرت است.
وی با بیان اینکه نتیجه عدم وجود شورای نگهبان باعث به وجود آمدن حوادثی مانند کربلا می شود افزود: فتنه گران سال 88 باز به راه افتاده‌اند و می‎خواهند همان فتنه را به وجود آورند.

یک فتنه گر معلوم الحال با استفاده از امکانات دولتی علیه شورای نگهبان حرف می زند
امام جمعه موقت زاهدان به موضع صریح رهبر در خصوص شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: عده ای براساس مصالح حزبی و جناحی بر علیه مواضع رهبر انقلاب سخن می گویند.
وی با بیان اینکه افرادی می خواهند فتنه گران را در جامعه احیا کنند، افزود: فتنه گران با برگزاری میتینگ هایی به دنبال احیای فتنه هستند اما بدانند مردم ایران همان هایی هستند که با هوشیاری در سال 88 مانع پیشروی فتنه شدند.
وی با اشاره به حوادث دو روز گذشته در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این جای تاسف است که یک فتنه گر معلوم الحال که در فتنه سال 1388 دست داشته با استفاده از امکانات دولتی در این استان علیه شورای نگهبان حرف می زند.
وی اظهار داشت: افرادی که بخواهند علیه شورای نگهبان انقلاب اسلامی در این استان حرف بزنند با آنان برخورد قانونی می شود.

جمهوری اسلامی هرگز اجازه نقش آفرینی به فعالان فتنه 88 نخواهد داد
مدیرکل دستگاه قضای استان گفت: نظام اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد افرادی که در سال 88 به اسلام و انقلاب خیانت کردن مجدد بر مسند قدرت قرار بگیرند.
وی ادامه داد: گویا عده ای می خواهند استان را به آشوب بکشند، متاسفانه چندی پیش در استان شاهد جلسه ای بودیم که یک فتنه گر معلوم الحال و از محکومین فتنه 88 توسط افرادی دعوت شد.

عده ای می خواهند با دست خود در استان تنش به وجود آورند
این مسئول افزود: از فتنه 88 در حالی گذر کردیم که در استان سیستان و بلوچستان جوی آرام حاکم بود و اکنون نیز این جو حاکم است .
وی افزود: در آستانه انتخابات به دنبال آرامش در استان هستیم چرا عده ای با دست خود می خواهند در استان تنش به وجود بیاورند.
مدیرکل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با هشدار خطاب به افرادی که پای فتنه گران را به استان باز می کنند گفت: به عنوان مسئول دستگاه قضا اگر بار دیگر پای فتنه گری به استان باز شود به کمک دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی به شدن با آن برخورد می کنیم.
وی در پایان بیان داشت: فتنه خط قرمز نظام است و مسولیت حضور فتنه گران در استان متوجه افرادی است که پای آنها را به استان باز می کنند.
انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcaa6n0.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلیم
مرگ برفتنه و فتنه گر