تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۳ نقطه سیستان و بلوچستان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۳ نقطه استان خبر داد.
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۳ نقطه سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، عباس صفدری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور مردم غیور و همیشه در صحنه استان بار دیگر با مشارکت حداکثری حماسه دیگر خلق خواهند کرد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان در 23 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود، افزود: راهپیمایی 13 آبان در زاهدان از میدان آزادی آغاز می شود و تا تقاطع خیابان آزادی و مصلی ادامه داد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام سخنران راهپیمایی 13 آبان در زاهدان خواهد بود.   
صفدری زمان و مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان های استان را تشریح کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان در زابل از میدان نگاره تا چهارراه شهدا، خاش از حسینیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا استادیوم ورزشی، ایرانشهر از فرمانداری تا مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله و سلم و سراوان از میدان شهدای گمنام تا استادیوم ورزشی،چابهار از سه راه فردوسی تا میدان شهدای تاسوعای حسینی، نیکشهر از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا دبیرستان امام رضا علیه السلام است.
وی افزود: همچنین راهپیمایی ضد استکبار ستیزی در شهرهای  کنارک از میدان بسیج تا خیابان ساحلی، زهک از میدان قدس تا مصلی الغدیر، دلگان از ناحیه مقاومت بسیج تا مزار شهدای گمنام، سرباز از ابتدای خیابان معلم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیرمند از میدان امام علی علیه السلام تا مزار شهدای گمنام، سیب و سوران از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا استادیوم ورزشی، مهرستان از فرمانداری تا آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرهای میرجاوه از میدان شهدا تا فرمانداری، قصرقند از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا آموزش و پرورش، هامون از میدان امام علی علیه السلام تا مسجد حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، فنوج از آموزش و پرورش تا دبیرستان زینب کبری سلام الله علیها، نیمروز از آموزش و پرورش تا فلکه فرمانداری، جزینک از بخشداری تا حسینیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، قرقری از خانه بهداشت تا بخشداری، علی اکبر از میدان امام حسین علیه السلام تا مسجد جامع، صابری از دبیرستان طلوع قرآن تا مسجد جامع فردا راهپیمایی می کنند.
وی افزود: با توجه به حساسیت کشور و منطقه راهپیمایی 13 آبان امسال از اهمیت و خاص برخوردار است.
صفدری از 13 آبان به عنوان مظهر و نماد استکبارستیزی ملت ایران یاد کرد و گفت: نفس استکبار ستیزی ریشه در کلام الهی دارد.
گفتنی است در پایان راهپیمایی و سخنرانی، قطعنامه سراسری راهپیمایی 13 آبان قرائت خواهد شد که در هر بند آن مردم با گفتن الله اکبر خامنه ای رهبر آن را مورد تائید قرار می دهند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcb8abz.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما