ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار مرگ بر آمريکا نبود شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار "مرگ بر آمريکا" نبود، عنوان کردند: شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست و این شعار نماد ملت ایران شده است.
مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار "مرگ بر آمريکا" نبود/ شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست
مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار "مرگ بر آمريکا" نبود/ شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی عصر هامون، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار "مرگ بر آمريکا" نبود، عنوان کردند: شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست و این شعار نماد ملت ایران شده است.

شعار مرگ بر آمریکا تا تغییر ماهیت آمریکا ادامه خواهد داشت
سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه ماهیت کشور، نظام و انقلاب اسلامی ایران ضد استکبار و ظلم است، گفت: از آنجایی که ماهیت امریکا استکباری، ظلم، تعدی و تجاوز به حقوق ملت ها بوده بنابراین تا زمانی که امریکا این ماهیت خود را تغییر ندهد و روال خود را ادامه دهد ما نمی توانیم خلاف ماهیت خود حرکت کنیم.
وی ادامه داد: مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی جز اصول ملت ایران شده است بنابر این هر کسی که به انقلاب و نظام پایبند است باید در روز 13 ابان حضور انقلابی داشته باشد و با شعار کوبنده مرگ بر امریکا انزجار خود را از امریکا و دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی که محور شرارت و ظلم در خاورمیانه است اعلام نماید .
حسینی افزود: ملت همیشه در سحنه ایران در روز 13 آبان بار دیگر حضوری انقلابی خواهند داشت و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید پیمان می کنند.

هیچ سازگاری بین ایران و آمریکا وجود نخواهد داشت
یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون با بیان اینکه آمریکا دشمن اسلام و دین است، گفت: این دشمنی هیچ گاه پایان نخواهد یافت و هیچ سازگاری بین ایران و اسرائیل و آمریکا وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: ملت ایران بالاخص مردم سیستان و بلوچستان هیچ گاه ترورهایی که به دستور این کشور در استان انجام شد و منجر به کشتار جوانان این دیار شد را فراموش نمی کنند.

شعار مرگ بر آمریکا را ادامه می دهیم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم اما امیدواریم که بتوانیم با وحدت از مرحله پسا برجام گذر کنیم.
منصور حقیقت‌پور اظهار داشت:‌ در آستانه 13 آبان، همواره شعار مرگ بر آمریکا را تا زمانی که رفتار آمریکایی ها اصلاح نشده سر می دهیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به موضع مقام معظم رهبری در باره اجرای برجام گفت: رهبر انقلاب حرف آخر را زده و به نکات  اساسی در توافق اشاره کردند؛ البته ما در مجلس، از برجام با هزینه بسیار عبور کردیم اما امیدواریم که با وحدت مرحله پسا برجام را پشت سر بگذاریم.

شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 13 آبان حذف‌شدنی نیست.
عابد فتاحی اظهار داشت: امسال حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان با شکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و فریاد «مرگ بر آمریکا» پررنگ‌‌تر مطرح خواهد شد.
فتاحی ابراز داشت: بیان شعار مرگ بر آمریکا، نشانگر خوی وحشیگری آمریکا است.
وی عنوان کرد: ما به دنبال تعامل هستیم، سیاست خارجی ما برنامه‌های سنجیده و مشخص خود را دارد.
فتاحی اظهار داشت: اگر قرار باشد آمریکا عزت مردم و مسئولان ایرانی را به سخره بگیرد فکر رابطه با ایران به یک خواب بدل خواهد شد.
وی با اشاره به توهین اخیر وندی شرمن به ایرانیان، گفت: توهین‌ها دستاویزی برای تضعیف روحیه انقلابی ایرانیان است.
فتاحی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان به عنوان واقعه ملی و تاریخی ایران، بی‌تردید پررنگ‌تر و با شکوه‌تر از پیش خواهد بود.

مذاکره با ۱+۵ براي دست کشيدن از شعار "مرگ بر آمريکا" نبودعضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: مذاکره جمهوري اسلامي ايران با ۱+۵ براي گرفتن حق مسلم ملت ايران بود نه براي اينکه دست از اعتقادمان که شعار «مرگ بر آمريکا» است، برداريم.سيدعلي طاهري، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه در روز «۱۳ آبان» فريادهاي «مرگ بر آمريکا» با قوت به گوش جهانيان خواهد رسيد گفت: متاسفانه در چند سال اخير برخي جريان ها در جهت القا پيام حذف مرگ بر آمريکا به جامعه تلاش کردند.
وي افزود: برخي تلاش مي کنند ملت را متقاعد کنند که وقتي به خاطر مذاکره هسته اي با آمريکا سر يک ميز نشسته ايم بايد شعار مرگ بر آمريکا کم رنگ شده و آرام آرام روحيه استکبارستيزي در بين ملت از بين برود.
نماينده مردم گرگان با بيان اينکه اين اقدام از سوي جريان انحرافي و سازکار صورت مي گيرد ادامه داد: ملت ايران نسبت به خيانت هاي آمريکا که هنوز هم اين خيانت ها عليه ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران ادامه دارد، گذشت نکرده و سرساز با آمريکا اين شيطان بزرگ را ندارد.
طاهري گفت: مذاکره جمهوري اسلامي ايران با ۱+۵ براي گرفتن حق مسلم ملت ايران بود نه براي اينکه دست از اعتقادمان که شعار «مرگ بر آمريکا» است، برداريم.
وي افزود: گاهي اين القائات به صورت يک حرکت خزنده است و گاهي گستاخي فراتر رفته و به طور علني مطرح مي شود، اما با وجود ملت هميشه بيدار، آرزوي فراموشي شعار «مرگ بر آمريکا» به گور رفتني است.
اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد: تا زماني که روحيه استکبارستيزي بين ملت ايران وجود دارد، شعار « مرگ بر آمريکا» با قوت به گوش جهانيان خواهد رسيد و ترديدي در اين آرمان ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي ايران به وجود نخواهد آمد.

سر دادن شعار مرگ بر آمریکا تکلیف است
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار مقدس مرگ بر آمریکا را تکلیف می‌دانند.
آیت‌الله علی اسلامی با اشاره به اصول و مبانی قرآنی در خصوص لزوم دشمن‌شناسی مردم در جامعه اظهار کرد: شیطان در برخی از آیات قرآن کریم به عنوان دشمن آشکار انسان معرفی شده است و مردم باید از آن دوری کنند.
وی بیان کرد: دشمنی متقابل شیطان با مردم، انتخابی و سلیقه‌ای نیست زیرا زمانی که دشمن با فردی به صورت آشکار مقابله می‌کند نمی‌توان از در دوستی با آن همراه شد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در خصوص انواع شیطان‌هایی که با انسان مقابله می‌کنند، عنوان کرد: شیطان، گاهی به صورت اسمی بوده که از ابتدای نسل بشر تاکنون به مقابله با اهداف انسان پرداخته است اما برخی اوقات دیگر، شیطان به صورت وصفی بوده که با انجام اقدامات ناپسند، جامعه را به انحراف می‌کشاند.

شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست/هر مشکلی در هر جای جهان وجود دارد، یک پای آن آمریکاست
نماینده بناب گفت: تا زمانی که آمریکا برای منافع خود به دنبال ایجاد تفرقه باشد و به خاطر آن، منافع کل جهان را به خطر اندازد، صدای «مرگ بر آمریکا» در همه کشور طنین انداز خواهد بود. محمد باقری بناب، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: ۱۳ آبان، نماد استکبار ستیزی در ایران است که می تواند، الگوی مناسبی برای سایر کشورها نیز باشد.
وی گفت: امروز برخی در کشور به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا باید از شعارهای انقلاب اسلامی حذف شود و به نظر می رسد، این افراد از روی عدم شناخت دشمن و عدم بصیرت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی این صحبت ها را می کنند. تا زمانی که آمریکا خوی استکباری خود را داشته باشد، این شعار در ایران خواهد ماند.
این نماینده همچنین یادآور شد: تا زمانی که آمریکا برای منافع خود به دنبال ایجاد تفرقه باشد و به خاطر آن، منافع کل جهان را به خطر اندازد، صدای «مرگ بر آمریکا» در همه کشور طنین انداز خواهد  بود.
وی ادامه داد: آمریکا تا زمانی که خوی استکباری و استعمار را در خود دارد و حکام آن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردمان جهان باشند، شعار « مرگ بر آمریکا » در کل دنیا و بخصوص در ایران خواهد پیچید.
وی افزود: امریکا از زمانی که استقلال پیدا کرده، به دنبال این است که جا پای انگلیس بگذارد و به هر نحوی به دنبال استعمار کشورهاست، و می توان گفت، هر مشکلی در هر جای جهان وجود دارد، یک پای آن امریکاست.
نماینده بناب در مجلس با بیان اینکه « مرگ بر آمریکا » بر اساس منافع ملی ما ادامه دارد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خودشان، با اعلام عدم اعتماد به آمریکا در مذاکرات، نشان دادند که هنوز آمریکا از دشمنی خود دست برنداشته است.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی برندارد و منافع ملی ما اقتضا کند، شعار مرگ بر آمریکا در کشور تداوم می یابد.
باقری بناب با اشاره به اینکه در کنار شعار مرگ بر آمریکا، که بستگی به منافع نظام دارد، شعار مرگ بر اسرائیل تا ابد و تا حذف این رژیم ادامه خواهد داشت، افزود: امام راحل هم بر تداوم این شعار تا زمانی که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود، تأکید داشتند.

روز گذشته نیز نمایندگان مجلس در نشست علنی پارلمان و در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذلة» در صحن علنی مجلس سر دادند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcgwt9u.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما