تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
مسئولین و نمایندگان سیستان و بلوچستان با تایید عملکرد مثبت سپاه در محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه گفتند: نقش سپاه در سیستان و بلوچستان بی بدیل است.
نمره 20 مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اقدامات سپاه
به گزارش عصرهامون، در حاشیه افتتاح همایش بزرگ افتتاح و رونمایی از 1235 پروژه محرومیت زدایی و 3هزار پروژه اقتصاد مقاومتی توسط قرارگاه قدس نظر برخی از مسئولین و نمایندگان را در خصوص اقدامات سپاه در منطقه جویا شدیم که در ذیل برخی از آنها را می خوانیم.
استاندار سیستان و بلوچستان: سپاه نمره خود را از ملت گرفته است
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون در خصوص عملکرد سپاه در حوزه امنیتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان گفت: به هر حال سپاه نمره خود را از ملت گرفته و می گیرد سپاه لشکر امروز نیست بلکه در ادامه راه دیروزی است که سرافرازانه در عرصه دفاع توانستند نقش آفرینی کنند.
 
وی افزود: سپاه امروز و در زمان صلح با هدف توسعه گام بر می دارد بار بر دوش کسانی هست که در موضع ایثار قرار دارند.
هاشمی ادامه داد: امروز تجربه سپاه آمیخته با دانش و تجربه است و انشاالله با همکاری خوب در لایه های مردمی بتوانند در عرصه های سازندگی همسو با دولت زمینه پیشرفت را محقق سازند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش سپاه در استان سیستان و بلوچستان بی بدیل است، در واقع نقش همه نیروهای نظامی و انتظامی در استان سیستان و بلوچستان پر رنگ تر از گذشته است اگر امروز امنیت وجود دارد حاصل تلاش همین نیروهای فعال و مردمی است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان: نمره من به سپاه بالا است
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در گفتگو با عصرهامون با بیان اینکه محرومیت زدایی نقش مهمی در امنیت منطقه دارد گفت: بسیاری ناامنی ها بر اثر فقر و نداری است.
وی ادامه داد: توصیه بنده این است که برای توسعه اقتصادی و امنیت، مردم شیعه و سنی باید همکاری مناسبی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته باشند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در پاسخ به عصرهامون و در خصوص نمره به عملکرد سپاه در خصوص امنیت در منطقه گفت: نمره من به نقش سپاه در محرومیت زدایی و فراهم آوردن امنیت در استان سیستان و بلوچستان بالا است.

نماینده مردم زاهدان: نمره بنده به اقدامات سپاه 20 است
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری نقش سپاه در محرومیت زدای و ایجاد امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان پر رنگ است.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان 2 مشکل امنیت و توسعه را از دیرباز همراه خود داشت، این 2 بال یکدیگر هستند و هیچکدام بدون دیگری محقق نمی شوند.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با تمام توان در هر 2 بعد حرکت می کند در سالهای اخیر کارهای بسیار خوبی را در استان انجام داده اند که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: با حضور سردار مارانی و معروفی حرکت توسعه ای سپاه شتاب بیشتری به خود گرفته است و امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتری در استان باشیم.
وی در پایان گفت: برای اقدامات سپاه با این امکانات و توان نمره بیست را در نظر می گیرم.

نماینده مردم سیستان: سپاه در برقراری امنیت و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان نقش اول را دارد
سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در گفتگو با عصرهامون در خصوص نقش سپاه در امنیت و محرومیت زدایی در استان گفت: به خاطر یک سری موانع که متوجه سپاه هم نبوده است در بخش محرومیت زدایی اگر بخش سیستان را جدا بکنیم فعالیت سپاه در جنوب استان 20 است.
نماینده مردم سیستان گفت: در بخش امنیت هم با توجه به زحمات و تلاش خالصانه، نقش اول را سپاه دارد برنامه ریزهای خوبی بوده است در کل نگاه سپاه به امنیت و محرومیت زدایی باعث برقرای امنیت پایدار در استان بوده است.

نماینده مردم زاهدان: نمره سپاه در تمامی عرصه ها 20 است
ناصر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص نقش سپاه در امنیت پایدار و محرومیت زدایی استان اظهار داشت: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی از بطن و نهاد جامعه بر آمده است و وقتی نیرویی مردمی باشد، برای مردم فکر کند و رویکرد اجتماعی محوری داشته باشد قطعا بهتر می تواند در امنیت و سایر مباحث ورود پیدا کند و تسلط کامل بر آن داشته باشد.
وی گفت: وقتی امنیت اقتصادی در جامعه حکم فرما باشد و مردم از لحاظ معیشتی در رفاه باشند به همان نسبت امنیت کلی در جامعه حکم فرما می شود و مردم در آرامش و آسایش بسر می برند.
این مسئول با اشاره به اینکه سپاه توانمندیهایی زیادی در تمامی عرصه ها دارد، افزود: هم اکنون بخوبی شاهد اجرای پروژه های انجام شده از سوی این نهاد مقدس هستیم که این مهم نقش سپاه را بیش از پیش در استان ملین کرده است، از اینرو می توان گفت باهمکاری همه دستگاه ها و سپاه می توان شاهد رونق و توسعه بیشتر استان پهناور سیستان وبلوچستان باشیم زیرا این استان با وجود مرزداران غیوری که دارد امن ترین استان کشور نیز محسوب می شود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت توانمندی های سپاه در عرصه های مختلف بیان کرد: نمره سپاه در تمامی عرصه ها 20 است زیرا نقش بسزایی در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در عرصه های گوناگون داشته است و تمام وظایف خود را به نحو احسنت در جهت رفاه و آسایش مردم انجام داده است به گونه ای که امروز شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه های عمرانی و اقتصاد مقاومتی زیادی در این استان هستیم.

نماینده مردم سراوان: من عالی ترین نمره را به سپاه در تمامی عرصه ها می دهم
هدایت الله میرمراد زهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص نقش سپاه در تامین امنیت پایدار و محرومیت زدایی اظهار داشت: قبل از اینکه سپاه این مسئولیت را بر عهده بگیرد ما شاهد مشکلات زیادی در شهرستان های مختلف استان بودیم اما از زمانی که سپاه این مسئولیت را بر عهده گرفت با مشارکت مردم و همراهی آنها و با انجام کارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اعتماد مردم راجلب کرد و نقش بسزایی را در عرصه های مختلف ایجاد کرد.
وی گفت: سپاه پاسداران در بحث امنیت مرزها نیز با بکار گیری بیش از 6 هزار نفر از جوانان برومند بومی منطقه اقدام مهم و تاثیر گذاری را در این زمینه به وجود آورد.
نماینده مردم سراوان در جلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه در تمامی عرصه ها علی الخصوص محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و اجتماعی خدمات زیادی را در جهت رفاه، آسایش، امنیت و معیشت مردم انجام داده است که امروز نیز ما شاهد افتتاح یک هزار و 235 طرح عمرانی و سه هزار و 300 طرح اقتصاد مقاومتی در راستای معیشت و اشتغال مردم هستیم.
میر مراد زهی در پایان بیان داشت: من عالی ترین نمره را به سپاه در تمامی عرصه ها می دهم.

انتهای پیام/7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcgnz9u.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما