کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه های علمیه اهل سنت:

داعش به سرکرده مزدوران آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است

سنت نیوز , 26 آبان 1394 ساعت 7:51

آمریکایی ها بدانند که ما می دانیم و آگاه ایم که دشمن درجه یک مسلمین دنیا و حتی دشمن اول بشریت ایالات متحده آمریکا و هم پیمان هایش ، علی الخصوص اسرائیل جنایت کار می باشد که باید نابود شوند تا دنیا روی آرامش را به خود ببیند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون  به نقل از  سنت نیوز مولوی عبدالرحیم رئیسی استاد حوزه های علمیه اهل سنت درباره وقایع تروریستی لبنان و فرانسه که توسط گروه تروریستی ، تکفیری داعش رقم خورد و منجر به کشته و زخمی شدن صد ها نفر انسان بی گناه شده است گفت:اسلام دینی الهی است که برای نجات بشریت آمده است نه اینکه پیروان خود را به خونریزی و قتل مردم بی گناه مامور کند.

مولوی رئیسی درباره فریب خوردن بعضی از مسلمین توسط آمریکایی ها و اسرائیل عنوان کرد: هر کس از جهان اسلام  فاصله گرفت و فریب کفار را خورد، دیگر آن فرد یا افراد مسلمان نیستند و هر کار قبیح و پستی را مرتکب و به بدترین انسانها و دشمن بشریت تبدیل می شوند که داعش در این روزگار یکی از مصادیق بزرگ این فریب خوردگان است.

وی در ادامه اظهار داشت: داعش به سرکرده مزدوران آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است که هدفی جز تقویت تشنج در منطقه و اختلاف افکنی و جنگ و خونریزی در راستای سرپا نگاه داشتن آمریکا و اسرائیل ندارند که به حول و قوه الهی و به فرمایش امام راحل (ره) ما آمریکا و به تعبیر بنده مزدوران آمریکایی را زیر پا می گذاریم.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها بدانند که ما می دانیم و آگاه ایم که دشمن درجه یک مسلمین دنیا و حتی دشمن اول بشریت ایالات متحده آمریکا و هم پیمان هایش ، علی الخصوص اسرائیل جنایت کار می باشد که باید نابود شوند تا دنیا روی آرامش را به خود ببیند.

/انتهای پیام/4382


کد مطلب: 78195

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/78195/داعش-سرکرده-مزدوران-آمریکا-اسرائیل-تبدیل-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir