کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش عصر هامون از دیکته زنجیره ای ها و انشاء نماینده خاش؛

حمله پشنگ ریگی به رسانه ملی به سبک زنجیره ای های اصلاحات

1 آذر 1394 ساعت 8:22

موج جدید حمله به صدا و سیما از سوی روزنامه دولتی ایران آغاز شد و پس از آن رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات با این روند همراهی کردند اما نماینده خاش نیز با حمله به صدا و سیما نشان داد که می تواند بازیگر خوبی باشد!


به گزارش عصرهامون، 24 آبان ماه امسال بود که پشنگ ریگی نماینده خاش پشت تریبون عریض و طویل بهارستان قرار گرفت از برگه های بلند بالایی که در دستان نماینده خاش قرار داشت معلوم بود او قرار است یکی از جنجالی ترین نطق های خود را در پارلمان بیان کند. انتقادات تند و تیز این نماینده از نیروی انتظامی، ستاد بحران و صدا و سیما کافی بود تا صحبت های وی به سرعت در رسانه های ضد انقلاب منتشر شود. اما با گذشت بیش از 6 روز از نطق جنجالی نماینده خاش و فریادهای او در بهارستان آن هم در سال منتهی به انتخابات سخنان پشنگ همچنان نقل محافل سیاسی استان است.
آگاهان سیاسی سیستان و بلوچستان اعتقاد دارند که نماینده خاش محبوبیت گذشته خود را در بین مردم حوزه انتخابیه اش از دست داده است به همین دلیل با طرح سخنان جنجالی می کوشد به هر قیمتی برای خود اعتبار و محبوبیت خریداری کند. البته برخی نیز بر این باورند که پشنگ ریگی رای قاطبه یک طایفه بزرگ در خاش که به واسطه آنها چند دوره است صندلی سبز بهارستان برایش ماندگار شده است از دست داده است بنابراین تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در ماههای منتهی به انتخابات به هر نحوی آرای این طایفه بزرگ را جلب کند حتی اگر صحبتهایش به تیتر یک سایت های ضد انقلاب تبدیل شود! پشنگ با فریادهای بلندتر از همیشه و بعد از گذشت یکماه از وقوع سیل در حوزه انتخابیه خود به عملکرد صدا و سیما انتقاد می کند و می گوید: من متاسفم که صدا و سیما که رسانه ملی است به صورت میلی عمل می‌کند و از سیل اخیر این استان هیچ تصاویری نشان نداد. سخنان نماینده خاش در انتقاد از صدا و سیما و عدم پوشش سیل استان در حالی مطرح می شود که در روزهای منتهی به نطق 24 آبان او و به استناد منابع هواشناسی هیچ سیلی در استان رخ نداده است و به احتمال زیاد منظور نماینده خاش سیل یک ماه پیش در استان بوده است! البته نوع پوشش رسانه ملی از سیل استان در مهرماه امسال را باید از مردمی پرسید که پای رسانه ملی ایران می نشینند نه رسانه های ... جدا از سخنان نماینده نماینده خاش که با یک ماه تاخیر در خصوص سیل استان مطرح شد شاید پشنگ به نوع پوشش صدا و سیما انتقاد داشته که چرا از قدم زدن او آن هم بعد از گذشت چند روز از وقوع سیل در بین مردم میرجاوه تصویری در رسانه ملی منتشر نشده است! برخی از کارشناسان این نوع صحبت ها را تبلیغاتی می دانند و می گویند: در سیل اخیر که در حوزه انتخابیه این نماینده و با خسارتی همراه بود حضور کمرنگ نماینده پررنگ در بین مردم سیل زده انتقادات زیادی را در پی داشت به نحوی که دامنه این انتقادات و با هجمه های گسترده به شبکه های اجتماعی رسید پشنگ که با یک حساب دو دوتا چهارتای ساده خود را بیش از پیش منزوی می دید دست به یک سخنرانی انتحاری زد و شمشیر را از رو علیه نیروی انتظامی، ستاد بحران استان و حتی صدا و سیما بست.
این سخنان پشنگ ریگی در حالی مطرح می شود موج جدید حمله به صدا و سیما از سوی روزنامه دولتی ایران آغاز شد و پس از آن رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات با این روند همراهی کردند و به نظر می رسد نماینده خاش هم قدم های خود را جای پای کسانی می گذرد که کارنامه آنها مقبول نیست و از بنده جامعه فاصله دارند.
تکاپوی برخی نمایندگان استان برای جلب نظر برخی افراد شاخص استان و قرار گرفتن در حاشیه امن آنها و تضمین این افراد شاخص برای جذب رای حداکثری برای ورود این نمایندگان به مجلس دهم زمینه چرخش 180 ای برخی نمایندگان حتی به قیمت سر شاخ شدن با صدا و سیما و نیروی انتظامی را به وجود آورده است.
انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 78491

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/78491/حمله-پشنگ-ریگی-رسانه-ملی-سبک-زنجیره-های-اصلاحات

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir