کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات نیمروز:

حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

خبرنیمروز , 1 آذر 1394 ساعت 12:04

رئیس اداره تبلیغات نیمروز گفت: حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی و الهی هستند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، حجت السلام والمسلمین محمدقاسمی در گفتگو با خبرنیمروز بیان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلیرمردان کشورمان در دفاع از کیان و تمامیت ارضی میهن اسلامی است.
وی افزود: این هفته فرصت ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور کشورمان است.
رئیس اداره تبلیغات خاطرنشان کرد: بسیج ثمره شیرین انقلاب اسلامی و پشتوانه پیشرفت کشور است. بسیج متعلق به اسلام، انقلاب و ملت است و بسیاری از دستاوردهای امروز به برکت شجره طیبه بسیج نصیب ملت ایران شده است.
وی ایمان، اخلاص، ایثار، شجاعت و سازندگی از ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد و افزود: داشتن روحیه بسیجی مقاومت و پایداری را شکل می‌دهد و انسان را برای دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشیار می‌کند و زمینه‌های اختلاف را از بین می‌برد.
حجت السلام قاسمی تصریح کرد: امروز حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی و الهی هستند. اکنون جهان در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته که بی‌تردید متأثر از فرهنگ و ارزش‌های متعالی بسیج است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 78522

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/78522/حرکت-بسیج-الگویی-تمام-عیار-ملت-های-آزادی-خواه-جهان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir