کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان:

امروز تفکر بسیجی در همه عرصه ها کارایی دارد/اولین مسئله مقابله با نفوذ دشمن داشتن تفکر بسیجی است

5 آذر 1394 ساعت 13:03

امام جمعه زاهدان گفت:بسیج شجره طیبه است این بهترین عنوان برای بسیجیان است که امام امت این لقب را به آنها داده است و به درستی بسیج کتاب عشق و میقات پابرهنگان و اندیشه‌های ناب اسلامی است.


به گزارش عصرهامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی در جمع 10 هزاری نفری بسیجیان زاهدان با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیاری از پیامبران در هنگام انجام رسالت با دشمنی دشمنان مواجه شدند که در این مسیر سه راه پیش روی آنها قرار داشت، راه اول عقب نشینی که شان پیامبران بالاتر از پذیرش این راه بود، راه دوم پذیرش منطق دشمنان که هرگز در قاموس آنها نمی گنجد و راه آخر مقابله با دشمنان بوده است.
وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید همه انبیاء در مقام دفاع حاضر شدند، انقلاب اسلامی الهام گرفته از راه انبیاء است و از اسلام اصل نشات گرفته است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی امتداد تفکر ناب محمدی است بیان داشت: یک بانگ الهی به وسیله فرزندی از فرزندان پیامبر و شاگرد مکتب عاشورا شنیده شد.
وی افزود: برخی با پیروزی انقلاب اسلامی گمان می کردند کار تمام شده است اما امام راحل فرمودند تازه اول راه است و باید منتظر دشمنی و توطئه های دشمنان باشیم.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه با روی کار آمدن انقلاب اسلامی نقش های دشمنان نقش بر آب شد گفت: دشمن وقتی دست خود را از این کشور کوتاه دید در صدد توطئه علیه نظام برآمد تا به هر نحوی با انقلاب اسلامی مقابله کند.
این مسئول با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) تفکر بسیجی را به کشور ارائه کرد، ادامه داد: خون های زیادی در راه حفظ این مملکت ریخته شد تا حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگیرد.
آیت الله سلیمانی با تاکید بر مردمی بودن بسیج گفت: امروز بسیج مربوط به همه مردم است از جوانان تا سالمندان همه با تفکر بسیجی انس گرفته اند، این تفکر تنها نظامی نیست بلکه در همه میادین کارایی دارد و وجود آن ضروری است.
وی به تشبیه ارزشمند امام خمینی(ره) از بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب فرمودند بسیجیان همان هایی هستند که با اصحاب پیامبر(ص) و سیدالشهدا(ع) مقایسه می شوند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه بسیجیان سرمشق ملت هستند ادامه داد: مسئولین باید با تفکر بسیجی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: امروز انبوه جامعه اسلامی یا دشمن را نشناخته اند یا به هر دلیلی به سمت دشمن رفته اند، این بی بصیرتی باعث شده امروز برخی از کشور های مسلمان بر سر گروهی دیگر از مسلمانان بمب بریزند و مردم مسلمان را به خاک و خون بکشند.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر مقابله با نفوذ دشمن در جوامع اسلامی گفت: اولین مسئله مقابله با نفوذ دشمن داشتن تفکر بسیجی است.
وی افزود: امروز در هر کجای دنیا صدای مظلوم شنیده می شود پرچم جمهوری اسلامی ایران در آنجا به اهتزار در می آید و این نشان دهنده بصیرت مسئولین است که امروز ایران اسلامی مامن امن مردم مظلوم دنیا شده است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب راه نجات اقتصاد کشور را در اقتصاد مقاومتی معرفی کردند گفت: مطالبه گری بسیجیان، پیگری مطالبات رهبری از سوی مسئولین است.
وی با بیان اینکه مطالبه گری بسیج فردی نیست و تبعیت از مطالبه به حق رهبری است ادامه داد: امروز بسیجیان باید به دنبال مطالبه گری اقتصاد مقاومتی باشند تا مشخص شود مسئولین برای تحقق این خواسته رهبری در کجا هستند.

انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 78848

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/78848/امروز-تفکر-بسیجی-همه-عرصه-کارایی-اولین-مسئله-مقابله-نفوذ-دشمن-داشتن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir