کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:

همبستگی شیعه و سنی ایران در مبارزه با داعش، بهترین پاسخ به دشمنان قسم خورده اسلام است/ جهاد علیه داعش، شیعه و سنی نمی شناسد

10 آذر 1394 ساعت 8:00

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: همبستگی شیعه و سنی ایران در مبارزه با داعش، بهترین پاسخ به این دشمنان قسم خورده اسلام است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور به خبرنگار ما اظهارداشت: اگر رهبر به ما دستور جهاد برعلیه داعش دهند، پیر و جوان برای مبارزه با تروریست های داعش و دفاع از اسلام و حرمین شریفین آماده هستند و جوانان ما اعم از شیعه و سنی گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب، داوطلبانه آماده نبرد علیه این دشمنان قسم خورده اسلام هستند.

وی افزود: مبارزه با داعش تکلیف همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است ، تمام جهان اسلام داعش را محکوم می کنند و جنایات داعش از نظر تمام علمای اهل سنت ایران و علمای جهان اسلام ، محکوم است و آنها  مزدور آمریکا و اسراییل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مبارزه با داعش شیعه و سنی در کنار هم هستند، جوانان بسیجی ما به خاطر دفاع از اسلام ناب محمدی جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مولوی ریگیان پور با بیان اینکه، مبارزه با داعش یک وظیفه است، تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما فصل الخطاب است و چنانچه ایشان فرمان جهاد دهند، برای جهاد با داعش آماده ایم، چراکه مبارزه با داعش شیعه و سنی ندارد.

وی بیان کرد: همبستگی شیعه و سنی کشور ما در مبارزه با داعش نشان قدرت کشور ماست و این بهترین پاسخ به داعش و دشمنان قسم خورده اسلام است، وحدت قوی شیعه و سنی در ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این پاسخی کوبنده است به داعشی که دشمن شیعه و سنی می باشد.

وی افزود: اهل سنت و قوم بلوچ همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و آماده است تا به  فرمان رهبر انقلاب ، داعش و امثال داعش را به هلاکت برسانند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 79158

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/79158/همبستگی-شیعه-سنی-ایران-مبارزه-داعش-بهترین-پاسخ-دشمنان-قسم-خورده-اسلام-جهاد-علیه-نمی-شناسد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir