کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

800 کلاس درس در شهرستان هیرمند نیاز به وسایل گرمایشی دارد

18 آذر 1394 ساعت 7:46

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار دارد برگزاری آزمون افزایش توان بخشی در سطح شهرستان و همایش های مشاوره است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند؛حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: کمبود تعداد7 کلاس درس و کانکس در روستاها که هنوز محقق نشده است مشکلات زیادی برای تحصیل در مناطق روستایی شهرستان هیرمند ایجاد کرده است.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات در سطح آموزشی شهرستان هیرمند هوشمند سازی مدارس است که نیاز آن در جهت پیشرفت علمی و یادگیری بهتر دانش آموزان می باشد،که در این خصوص هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
سارانی با بیان اینکه جذب بازماندگان از تحصیل به سال آینده موکول شده است گفت: مشکلات مالی ،کودکان کار،فرهنگ خانوادها،صعب العبور بودن مناطق،در دسترس نبودن مدارس و بسیاری از مشکلات دیگر باعث کاهش روند تحصیلی در مناطق روستایی شده است.
وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن نوبت اول و امتحانات بزرگسالان دی ماه همکاری نیروی انتظامی شهرستان هیرمند را در جهت بهتر برگزار شدن امتحانات می طلبد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار دارد برگزاری آزمون افزایش توان بخشی در سطح شهرستان و همایش های مشاوره است.
سارانی اظهار داشت: در سطح حوزه هیرمند بیش از 800 کلاس درس وجو دارد و با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرمی هوا نیاز جدی به وسایل گرمایشی دارد که در این زمینه همکاری و مساعدت مسئولین را طلب می کند.
وی تاکید کرد: امروزه با توجه به پیشرفت علم، اینترنت می تواند در پیشرفت علمی تاثیر گزار باشد در همین خصوص خواستار خط تلفن برای مجتمع سیدالشهداء و 22 بهمن هستیم.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 79408

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/79408/800-کلاس-درس-شهرستان-هیرمند-نیاز-وسایل-گرمایشی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir