تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

شناسایی 5 تن از عوامل شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی 5 تن از عوامل شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان خبر داد.
شناسایی 5 تن از عوامل شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان
شناسایی 5 تن از عوامل شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان
سردار حسین رحیمی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار عصر هامون از شناسایی عوامل به شهادت رساندن سه مامور نیروی انتظامی در شهرستان نیکشهر خبر داد و گفت: این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.
وی با بیان اینکه این افراد با برنامه های گوناگون به دنبال خروج از مرزها هستند، افزود: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با برنامه ریزی گسترده مانع این کار می شوند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگیری این افراد قطعی است، تصریح کرد: دستگیری این افراد شاید دیر یا زود داشته باشد اما سرانجام به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.
سردار رحیمی در پایان در خصوص انتشار بیانیه جیش الظلم که در وبلاگ خود این عملیات را بر عهده گرفته است، گفت: همه این افراد عناصر دشمن مردم استان هستند.
چهارشنبه 18 آذرماه بر اثرانفجار تله انفجاری که در محور نیکشهر و در مسیر ماموران نیروی انتظامی در اطراف پاسگاه کهیری رخ داد، 3 تن از ماموران نیروی انتظامی شهید و 4 تن مجروح شدند .
پیکرهای مطهر این سه شهید صبح امروز در زادگاه شان به ترتیب شهیدامین مرادی در زاهدان، شهید سروان علی غلامی در یاسوج و گروهبان یکم مهدی حاجی عرب در اصفهان با حضور پر شور مردم تشییع و سپس به خاک سپرده شدند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfevde.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما