کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرستان میرجاوه آماده استقبال از زائرین پاکستانی اربعین است

26 آذر 1394 ساعت 8:07

جلسه هماهنگی استقبال از زائرین پاکستانی اربعین در فرمانداری میرجاوه برگزارشد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛  فرماندار میرجاوه در این جلسه اظهار کرد: با آغاز بازگشت زائرین پاکستانی از عراق، باید تمام ادارات تلاش همه جانبه ای را برای استقبال از زائرین انجام دهند.

محمد میهنی افزود: چنانچه زوار بعد از ظهر به زاهدان برسند در زائرسرای امام رضا (ع) اسکان داده خواهند شد و زائرسرای امام خمینی نیز با بیش از 800  تخته پتو در پایانه مرزی میرجاه آماده اسکان زائرین است.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت زائرین و اسکورت از پاسگاه خان محمد چاه تا پایانه مرزی برعهده هنگ مرزی میرجاوه خواهد بود و کنترل خروج توسط مرزبانی و گمرک انجام خواهد شد.

وی با تاکید برلزوم ایجاد هماهنگی برای پذیرایی از زائرین، بیان کرد:سعی خواهی شد تا برنامه ریزی های لازم برای استقرار هیئت های مذهبی و برپایی نمایشگاه در محل پایانه مرزی انجام شود و سپاه شهرستانی میرجاوه نیز در زمینه پذیرایی از زائران همکاری لازم را خواهد داشت.

میهنی افزود:بسیاری از اتوبوس های زائرین پاکستانی به کشورشان بازگشته اند و زائرین با اتوبوس های ایرانی سفر می کنند، بنابراین باید هماهنگی بین شرکت های حمل و نقل ایرانی و پاکستانی برای حمل و نقل زائران هنگام بازگشت، انجام شود.

وی ادامه داد: حدود 12 هزار زائر پاکستانی در اربعین امسال از پایانه مرزی وارد کشور شدند و با برنامه ریزی دقیق می توان مهمان نوازی و اصالت فرهنگی مردم ایران را به سایر کشورها نشان دهیم تا زائرین با خاطره ای خوب از کشور ما باز گردند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 79830

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/79830/شهرستان-میرجاوه-آماده-استقبال-زائرین-پاکستانی-اربعین

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir