کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عکس نوشته / دیدار رهبر انقلاب با رییس جمهور چین

6 بهمن 1394 ساعت 11:05

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و هیأت همراه، با اشاره به سابقه کهنِ ارتباطات تجاری و فرهنگی دو ملت ایران و چین، تأکید کردند: دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان همچون چین بوده و هستند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و هیأت همراه، با اشاره به سابقه کهنِ ارتباطات تجاری و فرهنگی دو ملت ایران و چین، تأکید کردند: دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان همچون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک ۲۵ ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است.
رهبر انقلاب اسلامی، سخنان رئیس جمهور چین مبنی بر لزوم احیای «جاده ابریشم» و گسترش همکاریهای کشورهای واقع در این مسیر را ایده ای کاملاً منطقی و قابل قبول خواندند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه همکاریهای چین در دوران تحریم را فراموش نخواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری خلق چین:توافق برای «روابط استراتژیک ۲۵ ساله» ایران و چین درست و حکمت آمیز است،رویکرد امریکاییها فریبکارانه و غیرصادقانه است.

رئیس‌جمهوری چین: آماده گسترش روابط در سطح شرکای راهبردی هستیم، برخی ابرقدرتها به‌دنبال سیاست جنگلیِ «یا با ما یا دشمنِ ما» هستند.

 انتهای پیام/4382

 


کد مطلب: 81377

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/81377/عکس-نوشته-دیدار-رهبر-انقلاب-رییس-جمهور-چین

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir