کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان نیمروز در رزمایش سردار شهید محمدزاده

خبرنیمروز , 8 بهمن 1394 ساعت 9:07

مراسم صبح گاه مشترک نیروهای بسیج در رزمایش سردار شهید محمدزاده با حضور مسئولین، معتمدین و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان نیمروز برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، فرمانده سپاه نیمروز با بیان اینکه مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است اظهار داشت: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.
وی افزود: رزمایش سردار شهید محمد زاده به منظور آمادگی در برابر مقابله با هر گونه تحرک دشمنان انقلاب برنامه ریزی شد.
سرهنگ نخعی تصریح کرد: بسیج پایدار و ماندنی است و برای آنکه ایران اسلامی بتواند بار سنگین هدایت الهی و سعادت انسان ها را به سر منزل مقصود برساند، بسیج باید روز به روز توسعه یابد و روحیه و معرفت بسیجی فراگیر شود.
در ادامه حجت السلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه نیمروز خاطرنشان کرد: همواره سپاه و بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی اجتماعی مذهبی حضور پررنگ و تاثیر گذاری را داشته و همواره تمام تلاشمان این بوده که فرامین و دستورات مقام عظمی ولایت را به بهترین شکل به ثمر برسانیم و اعلام می کنیم در همه عرصه برای کمک و بهبود شرایط سپاه تمام قد ایستاده است.
وی اذعان داشت: بسیج عاشق خدا است و اخلاص به خدا مهمترین خصوصیات و ویژگی بسیجیان است، برای همین است که امام خمینی (ره) فرموده اند: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 81413

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/81413/برگزاری-صبحگاه-مشترک-بسیجیان-نیمروز-رزمایش-سردار-شهید-محمدزاده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir