تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به شخصه از عملکرد هیات نظارت استان ارزیابی مثبتی ندارم.
نشست پرحاشیه استاندار در جمع خبرنگاران/ از انتقاد به هیات نظارت تا توهین به دولت سابق
نشست پرحاشیه استاندار در جمع خبرنگاران/ از انتقاد به هیات نظارت تا توهین به دولت سابق
به گزارش عصرهامون، علی‌اوسط هاشمی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در خصوص مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و اقتصادی به خبرنگاران پاسخ داد.
وی در پاسخ به رد و عدم احراز صلاحیت ها داوطلبان در استان اظهار کرد: در خصوص رد صلاحیت آقای روحانی در دیدار با استانداران و فرمانداران موضع شفاف دولت را بیان کردند و گفتند: «به مجلسی نیاز داریم که خانه ملت باشد و نه اینکه شائبه مجلس حزبی را داشته باشد.»
وی ادامه داد: به شخصه از عملکرد حوزه نظارت استان ارزیابی مثبتی ندارم و آن را اعلام کرده ام، این نقد بنده بر هیات نظارت است و نه شورای محترم نگهبان.
هاشمی در ادامه انتقادات خود به هیات نظارت استان، بیان کرد: اینکه 50 درصد کاندیدای استان عدم احراز بگیرند این نشان از بیگانگی هیات نظارت با داوطلبان است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیگانگی نباید مجوزی باشد برای بازی با آمادگی افرادی که میل به حضور دارند در مسیر گرم کردن تنور انتخابات، باید شناختمان را نسبت به نامزدها بالا ببریم.
وی با بیان اینکه باید با رفتاری اقناعی و مستند به داوطلبان بگوییم کنار بروند تصریح کرد: باید شناختمان را وسعت بدهیم، موج جمعیت در شعبه های اخذ رای عملکرد مناسبی است نه اینکه دامنه تنگ نگاه خود را بر انتخابات جاری کنیم.
وی با اشاره به اینکه اقدامات زیربنایی که در سیستان و بلوچستان از جمله راه آهن، طرح آبیاری تحت فشار و پتروشیمی همه در ایجاد اشتغال برای مردم منطقه موثر بوده و سبب فراهم شدن فرصت شغلی برای مردم شده است، گفت: اگر چسبندگی طرح های وسیع استان نبود بعد انتخابات از خدمت مردم مرخص می شدم.
هاشمی ضمن تایید بر اشکالات رسانه ای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال حل این مشکلات هستیم.
این مسئول با اشاره به اینکه دولت از نظر رسانه ای فقیر است گفت: در عصر کنونی رسانه ها از انحصار خارج شده است،  تلگرام امروز بیش از 20 میلیون کاربر دارد.
هاشمی با انتقاد از افرادی که سفر رئیس جمهور به اروپا را نقد می کنند گفت: دولت هنوز از فرانسه بازنگشته است می گویند چرا آقای روحانی فرانسه رفته است؟ پس برود زیمباوه!
وی در ادامه با انتقاد از سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای زیمباوه و ماداگاسگار گفت: کدام کشور بود که هر روز آقای احمدی نژاد آنجا می رفت و در آخرین سفر دست مادر رییس جمهورش را هم گرفت، بله ونزوئلا!
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان گفت: در دولت قبل کجاها را در نقشه کشف کردیم، این سفرها آموزشی شده بود تا نقشه خوانی و کشور شناسی فرا بگیریم.
البته در کنار این حاشیه، انتخاب گزینشی خبرنگاران برای طرح سئوال از نکات جالب توجه نشست خبری آقای استاندار بود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccmeq4.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما