کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در میرجاوه

14 بهمن 1394 ساعت 9:35

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه از برگزاری جشنواره قرانی کودک و نوجوان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشم پور در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه فجر این رویداد شگفت‌انگیز چون انفجاری عظیم، دنیا را تکان داد، آنان که با حساب و کتاب دنیایی و اندیشه‌های سیاسی پوچ خویش نتوانستند از این رویداد معجزه‌آسا درک درستی یابند به صراحت از درماندگی خود پرده برداشتند.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قران کریم، برگزاری جشنواره قرانی کودک و نوجوان و مسایقه کتبی حفظ سوره فجر از جمله برنامه های سازمان تبلیغات در ایام الله دهه فجر است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره قرانی کودک و نوجوان با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با مفاهیم قرآنی و معنوی برگزار می‎شود و هر چه قدر نسل نوجوان و جوان کشور را با مفاهیم قرآنی و آسمانی آشنا کنیم به همان اندازه توانسته‎ایم این نسل را در مقابل انحراف‎ها و تهاجم فرهنگی دشمن مصون کنیم.

وی تاکید کرد:  نشر و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در میان آحاد جامعه به‌ خصوص قشر کودک و نوجوان، ایجاد شور قرآنی و زمینه لازم برای حضور کودکان و نوجوانان و شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای کودکان به سمت و سوی انس با قرآن‌کریم از دیگر اهداف برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 81623

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/81623/برگزاری-جشنواره-قرآنی-کودک-نوجوان-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir