کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

نیازی به افتتاح مک دونالد در ایران نداریم/ مجلس براستفاده از پولهای آزاد شده نظارت می کند

پایگاه خبری زاهدانه , 15 بهمن 1394 ساعت 9:09

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام را مجلس تصویب کرد و این فرصت و مجوز را به دولت داد که بندهای برجام را اجرا کند، گفت: در زمینه پولهای بلوکه شده ای هم که آزاد شده مجلس نظارت خواهد داشت.


به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون،هدایت الله میرمرادزهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص نقش مجلس درباره پولهای آزاد شده اظهار داشت: برجام را مجلس تصویب کرد و این فرصت و مجوز را به دولت داد که بندهای برجام را اجرا کند.
وی با بیان اینکه مجلس می تواند بر بسیاری از مسائل نظارت داشته باشد، گفت: در زمینه پولهای بلوکه شده ای هم که آزاد شده مجلس نظارت خواهد داشت.
میرمرادزهی ادامه داد: برجام توفیقی بود که به لطف خدا، پشتوانه رهبر معظم انقلاب و مصوبه مجلس برای تعالی و پیشرفت کشور همگام و همراه شد البته با رعایت مسائل مربوطه همچون حفظ حق انرژی هسته ای، حق و حقوق فناوری هسته ای و غیره این مهم اجرا شد.
وی افزود: جزئیات در خصوص چگونگی استفاده از پولهای آزاد شده هنوز اعلام نشده و در صورتی که مشخص شود، منتشر خواهد شد.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مک دونالد اعلام کرده در ایران شعبه افتتاح نمی کند نیز بیان داشت: اصلا لازم نیست مک دونالد در ایران افتتاح شود، در ایران به لطف الهی مشابه مک دونالد وجود دارد و در این خصوص کسری نداریم که اگر مک دونالد شعبه نزند کارمان بر زمین بماند.
میرمرادزهی ادامه داد: مک دونالد یک ضوابطی از لحاظ مواد غذایی(ساندویچ) دارد که در کشور خودمان هم این مهم از لحاظ ضائقه، تحویل غذا، گرم یا سرد بودن آن مورد توجه قرار می گیرد لذا ایرانیان آنقدر سلیقه دارند که به مک دونالد نیازی نیست.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 81721

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/81721/نیازی-افتتاح-مک-دونالد-ایران-نداریم-مجلس-براستفاده-پولهای-آزاد-شده-نظارت-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir