کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت دلگان خبر داد:

دیدار مسئولین دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولین دلگان با خانواده شهید بلوچ مدافع اسلام+ تصاویر

دلگان پرس , 21 بهمن 1394 ساعت 10:59

سرپرست شبکه بهداشت دلگان گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولین دلگان با خانواده شهید بلوچ مدافع اسلام ناب محمدی دیدار کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، سرپرست شبکه بهداشت دلگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولین دلگان با خانواده شهید بلوچ مدافع اسلام ناب محمدی دیدار کردند.

وی افزود: در این دیدار خاطراتی از نحوه اعزام و زندگی شهید مدافع اسلام ناب محمدی توسط خانواده شهید اصغر بامری برای مسئولین بازگو شد.

سرپرست شبکه بهداشت دلگان تصریح کرد: شهدا ولی نعمتان ما بوده و هستند و بر اساس وظیفه ذاتی که بر عهده ما بود دیدار از خانواده شهدا انجام شد و در پایان این دیدار و بازدید هدایا و لوح یادبودی به خانواده این شهید دفاع از اسلام تقدیم شد.

گفتنی است شهید اصغر بامری چندی قبل در دفاع از اسلام ناب محمدی و مبارزه با جریانهای تکفیری و صهیونیستی در کشور سوریه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/4382


کد مطلب: 82079

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/82079/دیدار-مسئولین-دانشکده-علوم-پزشکی-ایرانشهر-دلگان-خانواده-شهید-بلوچ-مدافع-اسلام-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir