کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جشنواره غذا شهرستان میرجاوه صورت گرفت؛

دانش آموزان میرجاوه میزبان مسئولین شدند

25 بهمن 1394 ساعت 8:56

مسئولین شهرستان میرجاوه با برپایی جشنواره غذا در دبیرستان 14دخترانه معصوم شهرستان میرجاوه مهمان دانش آموزان شدند و از طرح شاداب سازی مدرسه به دست دانش آموزان و دبیران بازدید کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مسئولین ادارات شهرستان میرجاوه به مناسبت برپایی جشنواره غذا در دبیرستان های دخترانه 14 معصوم و عترت شهرستان میرجاوه مهمان دانش آموزان و دبیران این 2 مدرسه بودند.

در این مراسم ضمن پذیرایی از مسئولین، طی مسابقه ای به بهترین غذا به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد و از شرکت کنندگان در این مسابقه تقدیر و تشکر به عمل آمد در ادامه این مراسم فرماندار و مسئولین شهرستان از اجرای طرح شاداب سازی و طراحی حیاط مدرسه بازدید به عمل آوردند.

در این طرح که با مشارکت دانش آموزان و دبیران این 2 دبیرستان انجام شده است، دانش آموزان و دبیران با کار 10 روزه توانستند محیط مدرسه را رنگ آمیزی و طراحی کنند.

دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هستند

رییس آموزش و پرورش میرجاوه در این بازدید اظهار داشت: دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می‌شوند، شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند.

حسینعلی دهباشی افزود: ایجاد امنیت روانی، سالم سازی و محیط شاداب برای آینده سازان جامعه  بسیار ضروری است و باید در مدارس فضاهای سبز و امکانات تفریحی ، ورزشی و بازی برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/4382


کد مطلب: 82168

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/82168/دانش-آموزان-میرجاوه-میزبان-مسئولین-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir