کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر کاروان جشنواره کودک مسلمان بلوچ به میرجاوه

29 بهمن 1394 ساعت 10:07

جشنواره کودک مسلمان بلوچ در میرجاوه برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ جشنواره‌ کودک مسلمان بلوچ در قالب کاروان شادی و دوستی  به شهرستات میرجاوه سفر کرد.

این جشنواره  با همت سپاه شهرستانی میرجاوه و با هدف ایجاد شور و نشاط و امید، دوستی و وحدت ملی میان بچه‌ها و دانش‌آموزان برگزار شد و  هنرمندان این کاروان با زبان هنر، پیام فرهنگی، تربیتی  و وحدت و یکدلی میان شیعه و سنی را به دانش آموزان منتقل کردند.

 

 

 

 جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه در این جشنواره اظهار کرد: واجب ترین واجب، پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و این بر وظیفه آحاد جامعه از کوچک و بزرگ و پیر و جوان است.

سرهنگ پاسدار حسین صیادی افزود: اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و حتی کشورهای بیگانه نیز سخنان ایشان را دنبال و اجرا می کنند و به پیشرفت های چشمگیری نیز رسیدند، اما ما هنوز در ابتدای کار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو خیلی مهم است و این موضوع همواره مورد تاکید رهبر انقلاب نیز می باشد که همه باید در انتخابات شرکت نمایند و این یک وظیفه همگانی است که در سرنوشت کشور خویش سهیم باشیم.

صیادی بیان کرد: دشمنان با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و ایستادگی و وحدت ملت ایران، دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است و این موضوع در قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

 

 

همچنین این جشنواره با اجرای برنامه هایی همچون سرود، مسابقه، موسیقی محلی و اجرای تئاتر توسط هنرمندان همراه بود.

 

 

 

 

گفتنی است؛ ‌مجله کودک مسلمان بلوچ از سال 1359 در ایرانشهر به وسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 82284

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/82284/سفر-کاروان-جشنواره-کودک-مسلمان-بلوچ-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir