تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
مسئول موسسه جهادی یاوران رسول و مجتمع فرهنگ دلگان خبر داد:

اعزام 180 نفر دانش آموز دلگانی به اردوی زیارتی مشهد مقدس

مسئول موسسه جهادی یاوران رسول و مجتمع فرهنگ دلگان گفت: 180 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدرسه شهرستان دلگان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند.
اعزام 180 نفر دانش آموز دلگانی به اردوی زیارتی مشهد مقدس
اعزام 180 نفر دانش آموز دلگانی به اردوی زیارتی مشهد مقدس
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، مسئول موسسه جهادی یاوران رسول اعظم و مدیر مجتمع خیریه فرهنگ دلگان از اعزام چهار گروه از دانش آموزان مدرسه فرهنگ این شهرستان به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.
وی افزود: این اردو از 26 بهمن ماه امسال آغاز شده و تا کنون طی دو مرحله ۴ گروه از دانش آموزان دختر و پسر تا پنجم اسفند ماه در غالب ۱۸۰ نفر در هر اردویی به مدت ۵ روز اعزام شده اند.
محمدزاده با اشاره به اینکه ثبت نام گروه آخر اعزام به مشهد نیز تا ۵ اسفند ماه انجام میشود، بیان کرد: این اردو با هدف تقویت باور های دینی و معنوی و به منظور تعمق وگسترش معرفت دینی دآنش اموزان و آشنایی با مکتب اهل بیت (ع) انجام می شود.
مدیر موسسه جهادی یاوران رسول اعظم شهرستان دلگان عنوان کرد: گروه پنجم سفر مشهد مقدس به همت کانون فرهنگی مجیر ویژه خواهران سطح شهر دلگان جهت اعزام به اردوی مشهد مقدس ثبت نام به عمل می آورد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان و دختران دلگان که تمایل دارند می توانند به آدرس کانون فرهنگی مجیر واقع در دانشگاه پیام نور قدیم این شهرستان جهت مراحل ثبت نام مراجعه کنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcgxt97.ak9xq4prra.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما