تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
فرمانده ناحیه بسیج سپاه دلگان گفت: بیش از 40 نفر از بسیجیان حلقه های ویژه صالحین دلگان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
اعزام بیش از 40 نفر از بسیجیان حلقه های ویژه صالحین دلگان به مشهد مقدس
اعزام بیش از 40 نفر از بسیجیان حلقه های ویژه صالحین دلگان به مشهد مقدس
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، سرهنگ پاسدار احمد خسروی فرمانده ناحیه بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از اعزام بیش از 40 نفر از بسیجیان حلقه های ویژه و برتر صالحین این شهرستان به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: این کاروان زیارتی متشکل از بسیجیان برادر عضو حلقه های ویژه صالحین هستند که به مدت 4 روز حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) را زیارت خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه دلگان این اعزام به مشهد مقدس را دومین سفر بسیجیان عضو صالحین در سال جاری عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 80 نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند.
وی هدف از اعزام بسیجیان به مشهد مقدس را ارتقاء روحیه معنوی، تربیت اخلاق ولایتی و زیارت امام علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و یکی دیگر از اهداف این اردو را ایجاد انگیزه بین سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی دانست.
سرهنگ پاسدار احمد خسروی خاطر نشان کرد: این اردوها نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان دارد و علاوه بر تقویت روحیه بسیجیان عضو حلقه های صالحین باعث افزایش جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی خواهد شد.
 انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchqkn6.23niqdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما