تاریخ انتشار :جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حالی با شور و هیجان از ابتدای صبح امروز در نقاط مختلف استان ادامه دارد که تبلیغات و وعده های عجیب و غریب برخی طرفداران کاندیداها حاشیه هایی را برای این حماسه سیاسی به همراه داشت.
توزیع کارت شارژ و برنج توسط طرفداران برخی کاندیدا ها در حوزه انتخابیه ایرانشهر و زابل!
توزیع کارت شارژ و برنج توسط طرفداران برخی کاندیدا ها در حوزه انتخابیه ایرانشهر و زابل!
به گزارش خبرنگار عصرهامون، انتخابات سرنوشت‌ساز دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان در شعب مختلف در حالی آغاز شده است که در 2 حوزه انتخابیه ایرانشهر و زابل شاهد بداخلاقی های انتخاباتی بوده ایم به طوری که حضور طرفداران برخی کاندیدا ها با در دست داشتن کارت شارژ ، چک پول 50 هزار تومانی، سیم کارت و برنج حاشیه هایی را برای این حوزه های انتخاباتی و حماسه سیاسی رقم زده است.
 
توزیع کارت شارژ و پول در حوزه انتخابیه ایرانشهر 
یکی از شهروندان ایرانشهر در تماسی که با این پایگاه خبری داشت عنوان کرد: در حالی تبلیغات کاندیداها صبح پنجشنبه به پایان رسیده است  که برخی از آن ها همچنان در حال تبلیغات در حوزه های انتخابیه هستند که این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از مردم شده است.
وی با بیان اینکه پول و کارت شارژ نتیجه انتخابات را عوض نمی کند، گفت:  بعضی ها فکر می کنند که با پول می شود نتیجه انتخابات را تغییر داد. بعضی ها می گویند رای یک عده ای را با کارت شارژ می خرند. کسی که این دیدگاه را دارد قطعاً به مردم توهین می کند.
 
پخش برنج در حوزه انتخابیه زابل
یکی از شهروندان زابل نیز در تماس با این پایگاه خبری از توزیع برنج توسط طرفداران یکی از کاندیداها خبر داد و گفت: عده ای تصور می کنند برای خارج کردن رقبای خود می توانند با برنج رای مردم را عوض کنند که اشتباه می کنند و باید به انتخاب مردم احترام بگذارند و این حرف ها تنها توهین به مردم است.

حضور ناظر ویژه شورای نگهبان در خاش
گفته می شود به دلیل گسترش دامنه تخلفات یکی از کاندیدای شهرستان خاش محمد صادق احمدی عضو ویژه بازرسی شورای نگهبان تهران جهت بازدید از مراکز و حوزه های انتخابیه سطح شهرستان خاش در این شهر حاضر شده است و جلساتی را با فرماندار و اعضای شورای نگهبان برگزار کرده است.
شنیده می شود نامزد مورد اشاره تخلفات فاحشی از جمله خرید رای و ورود اتوبوسی افراد به خاش برای کسب رای مرتکب شده است.

تمدید زمان رای گیری تا ساعت 23 در استان
علی اصغر جمشید نژاد رئیس ستاد انتخابات استان در گفت و گو با عصر هامون از تمدید زمان رای گیری در سراسر استان تا ساعت 23 خبر داد.
 
بازداشت 4 متخلف انتخاباتی در شهرستان خاش
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دستگیری 4 نفر در ارتباط با تخلفات انتخاباتی در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما از دستگیری 4 نفر در شهرستان خاش به دلیل تخلف در روند برگزاري انتخابات خبر داد و اظهار كرد: تخلفات این افراد تبلیغات در محل اخذ رای و شائیه خرید و فروش رای و همچنين داشتن شناسنامه هاي تقلبي بوده است.
 
درگیری طرفداران 2 کاندیدا در زابل 


عکس ارسالی توسط مخاطبان

سوء استفاده از افراد بي سواد و سالمند به نفع يكي از كانديداهاي شهرستان خاش
 شنيده مي شود در برخي حوزه هاي راي گيري از بي سوادي راي دهندگان به نفع يكي از كانديداهاي شهرستان خاش استفاده مي شود و برخي ها براي اين افراد بي سواد اسامي كانديداي مورد نظر خود را مي نويسند و باعث جريحه دار شدن روحيه مردم خاش شده و اين بداخلاقي هاي انتخاباتي پيگيري مسئولين شهرستان خاش را مي طلبد.
 
خرید رای توسط یکی از کاندیداهای شهرستان خاش
 یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خاش که اوضاع خود را بسیار وخیم دیده است در اقدامی عجیب با کرایه اتوبوس، از شهرهای زاهدان و زابل برای کسب ارای بیشتر افراد مختلفی را به خاش آورده است. این فرد در اقدامی تعجب برانگیز اتوبوس ها را با قیمت 900 هزارتومان کرایه کرده است.
 
صندوق و تعرفه انتخاباتی در خاش کم آمد
اکثر حوزه های خاش در خواست افزایش صندوق کردند.
با توجه به اینکه 110 هزار تعرفه در خاش توزیع  شده اما بنا به دلايلي! برخی از حوزه ها تعرفه ها کم آمده است و صندوق ها تکمیل شده و حتی تعداد رای دهندگان از ظرفیت برخی مناطق بیشتر شده است.
 
انتهای پیام/9031
https://www.asrehamoon.ir/vdcaimna.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما