تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
رای اولی های سیستان و بلوچستانی امروز با حضور در پای صندوق های رای اولین تجربه مشارکت در فعالیت سیاسی کشور را تجربه کردند.
وقتی که رای اولی های سیستان و بلوچستانی اولین تجربه مشارکت درفعالیت های سیاسی خود را تجربه کردند
وقتی که رای اولی های سیستان و بلوچستانی اولین تجربه مشارکت درفعالیت های سیاسی خود را تجربه کردند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول، انتخابات یکی از جلوه های مهم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و امروز 7 اسفندماه روز انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی بود که مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با حضور پرشور و خلق حماسه جدید ثابت نمودند که پای این نظام و رهبری ایستاده اند.
در زاهدان نیز مردم شیعه و سنی پای صندوق های رای آمدند و کاندید مورد نظر خود را انتخاب کردند از جمله کسانی که بیشتر در این حماسه به چشم می آمد حضور بی نظیرر رای اولی ها بود که بدلیل مشارکت در انتخابات و دخالت در سرنوشت سیاسی کشور احساس می کنند وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اند و از اینکه به حضور آنها در این آزمون بزرگ اهمیت داده شده خوشحال بودند.
 

 
حمید رضا کیخا یک دانش آموز رای اولی در گفتگو با خط اول با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: من به عنوان یک رای اولی با حضور خود در این روز آمده ام تا سهمی در سرنوشت مملکت خود داشته باشم و به امر رهبرم لبیک گویم.
فاطمه دهقان مهر از تیم آکادمی ستارگان شرق با اظهار خرسندی از حضور خود در این حماسه سیاسی افزود: با انتخاب آگاهانه فرد اصلح را انتخاب می کنم و حضور من در این روز حماسی باعث می شود در سرنوشت کشورم موثر باشم .
 

 
شهرزاد اربابی با 18 سال و 5 ماه سن نیز از آکادمی ستارگان شرق بیان داشت:خوشحالم که در این انتخابات شرکت کردم  و فرصتی است که بتوانم به عنوان یک ورزشکار حمایت خود را از ولایت فقیه و پشتیبانی از مقام معظم رهبری اعلام نمایم.
وی افزود: برای انتخاب آگاهانه از پدر و مادر و بزرگان و علی الخصوص رسانه ها کمک گرفتم تا بتوانم فرد اصلح را انتخاب کنم.
 

الهه طالبی زاده از دبیرستان پزوهش از تیم تیر اندازی به عنوان یک رای اولی گفت: چشم همه دنیا به ملت ماست و ما به عنوان یک رای اولی در پررنگ برگزاری کردن انتخاب بسیار موثر می باشیم.
وی ادامه داد: به عنوان یک ورزشکار رفتار و اخلاق و منش افراد را در نظر می گیرم و از نمایندگان انتظار دارم تا به وعده های خود عمل نمایند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdsk0j.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما