کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان امداد و نجات:

نیاز بود سیلاب سیستان از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد

25 فروردين 1395 ساعت 14:12

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه خانواده های زیادی در حاشیه هیرمند زندگی می کنند گفت: نیاز بود از طریق رسانه ها این موضوع به اطلاع مردم برسد.


به گزارش عصرهامون، ناصر چرخ ساز رییس سازمان امداد و نجات در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در موضوع سیلاب سیستان و پیشگیری آن کم رنگ انجام شده است بیان داشت: نیاز بود از طریق رسانه ها این موضوع به اطلاع مردم برسد.
وی به اینکه این موضوع رسانه ای نشد گفت: تعداد خانواده های زیادی در حاشیه رودخانه زندگی می کنند نیاز است حتما اطلاع رسانی از طرق مختلف انجام گیرد و این کار جزو ملزومات است.
وی بیان داشت: خوشبختانه اتفاق خاصی در سیل اخیر سیستان رخ نداد اما اگر یک نفر آسیبی می دید تمام این مسائل به عدم اطلاع رسانی پیوند می خورد.
رییس سازمان امداد و نجات کشور افزود: در شهرستان های جدیدالتاسیس نیمروز و هامون مکانی برای دپوی اقلام امدادی وجود ندارد و لازم است مکانی برای این قضیه تعبیه شود.
چرخ ساز گفت: استانی های همجوار در حالت آماده باش به سر می برند و این آمادگی وجود دارد که در صورت وقوع هرگونه حادثه اقلام به منطقه گسیل پیدا کند.

انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 83608

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/83608/نیاز-سیلاب-سیستان-طریق-رسانه-اطلاع-مردم-برسد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir