کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلیپ‌های ابتذال در کنسرت شبانه بنیامین در قزوین/ مسئولین پاسخگو باشند

4 ارديبهشت 1395 ساعت 11:35

علیرغم تذکرات علما و مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به برگزاری کنسرت‌‌ها، متاسفانه کنسرت بنیامین که با رقص‌های مختلط و اعمال خلاف شرع همراه بود در قزوین برگزار شد. که این کلیپ گوشه ای از این روز تاسف بار را به نمایش در آورده است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شاخص‌نیوز، مدت‌هاست علیرغم مخالفت شدید علما، نخبگان و عامه مردم با برگزاری کنسرت‌ها روبرو هستیم اما شامگاه پنج‌شنبه ۱دیماه۹۵ کنسرت بنیامین همراه با رقص، اختلاط دختران و پسران، بی‌حجابی و بعضاً کشف حجاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد.
شهر قزوین از دیرباز به عنوان دارالمومنین و مردم آن به مردمانی انقلابی، متدین و پایبند به نظام و انقلاب اسلامی معروف بوده‌اند اما امروز به افسردگی متهم هستند و برخی مسئولین کنونی استان، کنسرت را برای درمان آن تجویز کرده‌اند.
چندی پیش قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند: بعضی از مراکز مغرض آماری و غالباً با منشأ خارجی یا اساساً خارجی اعلام می کنند. می گویند جوان ایرانی افسرده است؛ یک طبقه‌بندی هم می کنند و می گویند جوان ایرانی در فلان درجه‌ی از افسردگی -یک درجه‌ی خیلی بالایی- قرار دارد.
این یک دروغ محض و خباثت‌آمیزی است که دارد امروز انجام می گیرد و بهانه‌ی یک سلسله کارهای خلاف دیگر است؛ جوان ایرانی افسرده است، پس بایستی برایش محیط نشاط درست کنیم؛ چه‌جوری؟ با کنسرت موسیقی، با جلسات و اردوهای مختلط جنسی، و آزادی‌هایی از این قبیل؛ این دنباله‌ی آن حرف است.
پایگاه خبری تحلیلی شاخص‌نیوز ضمن پوزش و عذر خواهی از ساحت مقدس حضرت امام زمان(عج)، علما، بزرگان و مردم شریف شهیدپرور قزوین به ناچار تنها بخشی از ابتذال کنسرت بنیامین در قزوین را برای روشن شدن واقعیت در افکار عمومی به نمایش می‌گذارد؛ اگرچه این امر شاید خودش نوعی اشاعه ابتذال باشد ولی متاسفانه باید بدانیم بعضی از مسئولین نابخردانه در راستای تروج فرهنگ غربی و ابتذال تلاش می‌نمایند.
لازم به ذکر است به منظور حفظ آبروی شهروندان و در راستای جلوگیری از اشاعه ابتذال، کلیه تصاویر و کلیپ‌ها به صورت مات و غیر واضح نمایش داده می‌شود.

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم
دانلود قسمت چهارم
دانلود قسمت پنجم


کد مطلب: 83818

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/83818/کلیپ-های-ابتذال-کنسرت-شبانه-بنیامین-قزوین-مسئولین-پاسخگو-باشند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir