کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس مذهبی عنوان کرد:

مبعث روز وحدت آفرینی امت اسلام است

پایگاه خبری زاهدانه , 18 ارديبهشت 1395 ساعت 7:35

یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه روز مبعث نماد وحدت اسلامی است، گفت: در چنینی روزی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید دست در دست هم گذاشته و از ارزش های اسلامی دفاع کنند تا دشمنان نتوانند کوچترین خللی به دین مبین اسلام وارد کنند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،میثم درانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه ضمن تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) اظهار داشت: بیست و هفتم ماه رجب روز ولادت اسلام است چرا که در این روز رسول خدا به پیامبری مبعوث و وحی الهی بر آن حضرت نازل شد.

وی با اشاره به اینکه مبعث یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی محسوب می شود، گفت: چنین روزی نماد وحدت ملت‌های اسلامی در مقابل کفر و استبداد است لذا همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید دست در دست هم گذاشته و از ارزش های اسلامی دفاع کنند تا دشمنان نتوانند کوچترین خللی به دین مبین اسلام وارد کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه مبعث برکات و آثار زیادی دارد، افزود: در چنین روزی انسان‌ها از تاریکی‌ و گمراهی‌ دوران جهالت و نادانی نجات پیدا کردند از اینرو مبعث علاوه بر اینکه روز نجات انسان از کفر و نفاق نام کرد فرصتی برای همدلی و وحدت نیز ایجاد کرد.

وی بیان داشت: همه مسلمانان باید شیوه زندگانی پیامبران الهی را سرمشق خود قرار دهیم و از آنان در زندگی خود الگو بگیریم تا راه رستگاری و سعادت را در زندگی خود جستجو کنیم.

در پایان لازم به ذکر است که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) سه جشن محوری در مساجد بعثت، آل رسول(ص) و عثمانیه اهل سنت شهرستان زاهدان برگزار و شهروندان زاهدانی با آذین بندی مساجد،  نورافشانی خیابان ها و توزیع شیرینی و شربت این خجسته میلاد را جشن گرفتند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 84291

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/84291/مبعث-روز-وحدت-آفرینی-امت-اسلام

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir