تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه تفکر امام خمینی و وجود رهبر معظم انقلاب را رمز موفقیت و تدام وحدت و برادری در کشور و منطقه بیان کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،به نقل از  پایگاه خبری لادیز؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) نه تنها باعث وحدت مسلامانان برای تمام بشریت باعث سر بلندی بود، پیامبر بزرگواراسلام بود که انسانیت را از دوران تاریک جهالت به تمام جهانیان معرفی نمود، آداب و رسوم اسلامی را به مردم آموختند همین اعراب بودند که بدون پیشینه فرهنگی و تمدن در جهالت و گمراهی  بسر می بردند و بعد از ظهور اسلام به دلیل وجود مبارک نبی گرامی اسلام (ص) خداوند متعال به اعراب عزت و بزرگی بخشید.
 وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با درایت و تلاش توانستند همه طوایف، اقوام و مذاهب را به وحدت اخوت و برادری دعوت کنند و این مطلب نشات گرفته از راه و روش پیابر اسلام (ص) است اگر امام خمینی به ایران تشریف نمی آوردند  کشور ما مانند زمان قبل از اسلام در جهالت فرهنگی و مذهبی به سر می برد  ظهور انقلاب اسلامی بار دیگر اسلام ناب محمدی را در کشورمان زنده کرد در زمان حال مقام معظم رهبری( امام عصر ما)  درهر جلسه ای به طور مستقیم و غیر مستقیم مردم را از سنت ها و آداب اسلامی و راه و روش پیامبر بزرگوار اسلام آگاه می سازند.
مولوی ریگیان پور خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی نقاط جهان با نفوذ وهابیت و فرقه های انحرافی اسلامی اهل بیت (ع) را از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) جدا می دانند، این مطلب کاملا اشتباه و غلط است اهل سنت با این چنین اعتقادات و تفکرات شدیدا مخالف است. حضرت امام خمینی (ره) با پیروی از روش پیامبر اسلام به دنبال پیاده کردن اسلام ناب محمدی بودند که در این امر تا کنون موفق بودند و همچنان با وجود مقام معظم رهبری راه ایشان ادامه دارد رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی )  ادامه سخنان حضرت امام خمینی (ره) است. ایشان با درایت و دانش بی نظیرخودشان همه طوایف ایران را در آغوش خودشان گرفتند و با عطوفت و مهربانی همه را به وحدت دعوت کردند همان کاری که در ابتدای اسلام پیامبر بزرگوار اسلام انجام دادند.
 وی اذعان کرد: اگر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیامبر گونه به وحدت ایران اسلامی نمی اندیشیدند امروز با وجود این همه هجمه و تهاجم های فرهنگی و اعتقادی و مذهبی و تفرقه های موجود در منطقه هیچ امنیتی برای کشورمان باقی نمی ماند اما وجود ایشان باعث امنیت و آسایش ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.  همه کشور های غربی علیرغم تلاش های بسیار در جهت ایجاد و گسترش تفرقه در ایران بین شیعه و سنی ناکام بوده اند و تنها کشوری که در حال حاضر از گزند تفرقه مذهبی در امان بوده است کشور عزیزمان است و آن هم به دلیل پیروی رهبر فرزانه انقلاب از راه و روش پیامبر بزرگوار اسلام است .
وی بیان کرد:  اولین کسانی که سیره و روش پیامبر را دریافت نمودن اهل بیت (ع) و اطرافیان پیامبر(ص) بودند و به همین دلیل تا قیام قیامت عزت و سربلندی را گرفتند و هرگاه نام یکی از امامان و اهل بیت (ع)  به میان می آید تفکر و راه و روش  نبی مکرم اسلام جلوه و نورافشانی می کند زندگی و تفکرائمه اطهار(ع) برگرفته از سیره نبوی و تفکر پیامبر اسلام (ص) می باشد.
در پایان وی گفت: غربی ها با بررسی سنت های پیامبر و آداب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که همه آداب اسلامی و سنت های پیامبر جنبه طبی دارد و هر سنتی از پیامبر رمز و راز سلامتی و صحت در آن نهفته است  امروزه غربی ها پی بردند که رمز و راز بقای انسانیت پیروی از راه و روش اسلامی و سیره نبوی است .
 
انتهای پیام / https://www.asrehamoon.ir/vdcd9s0j.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما