کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار نیمروز:

حماسه سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

خبرنیمروز , 3 خرداد 1395 ساعت 6:44

معاون فرماندار نیمروز گفت: حماسه سوم خرداد در تاریخ کشور ما به عنوان برگ زرین به ثبت رسیده است و وظیفه ماست که فلسفه حماسه های این چنینی را به فرزندان خود آموزش دهیم.


به گزارش سرویس عصرهامون، رضا ثریا د گفتو گو با خبرنیمروز اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر به عنوان یک روز بزرگ در کارنامه درخشان ملت ایران ثبت است و این روز  رامی‌توان به‌عنوان ویترین دفاع مقدس نگریست.
وی افزود: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهرشد نبض جنگ یکبار دیگر به دست رزمندگان اسلام افتاد و از همان روز به بعد پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی تضمین شد.
ثریا با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" تصریح کرد: در صحت و درستی این کلام، ذره ای تردید نیست چرا که به جز خداوند هیچ نیروی دیگری نمی توانست خرمشهر را آزاد سازد.
معاون فرماندار نیمروز خاطرنشان کرد: این حماسه بدون عنایت و توجهات الهی میسر نمیشد و این در حالی اتفاق افتاد که تمامی قوای نظامی دنیا رو در روی کشور تازه انقلابی قرار گرفته بود و توانست با روحیات بسیجی و معجزات الهی و رهبری امام خمینی (ره) و رشادتهای جوانان این مرز و بوم قسمتی از خاک خود را از متجاوزین پس بگیرد.
رضاثریا بیان کرد: حماسه سوم خرداد در تاریخ کشور ما به عنوان برگ زرین به ثبت رسیده است و وظیفه ماست که فلسفه حماسه های این چنینی را به فرزندان خود آموزش دهیم.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 84905

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/84905/حماسه-سوم-خرداد-برگ-زرینی-تاریخ-جمهوری-اسلامی-ایران

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir