کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در یادواره شیخ الشهدای استان سیستان وبلوچستان مطرح شد؛

استکبارجهانی شکست خورده است/ از محکومیت دنیای کفر تا مدفون شدن آمریکا

پایگاه خبری زاهدانه , 16 خرداد 1395 ساعت 12:29

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب با اشاره به اینکه دنیای کفر محکوم است، گفت: استکبار جهانی از آخرین ابزار خود که گروهک های تکفیری بود استفاده کرد اما همچنان شکست خورده هستند.


به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت عصرهامون به نقل از زاهدانه، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد، یادواره شیخ الشهدای استان سیستان وبلوچستان شهید حاج شیخ علی مزاری و 60 شهید مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در محل قتلگاه شهدای فاطمیه برگزار شد.
در این مراسم روحانی جانباز دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در خصوص مقام و جایگاه شهدا اظهار داشت: شهیدان نماد و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند که به همه ما درس ایستادگی، پایداری و دلدادگی در راه ولایت و اهل بیت (ع) را دادند.
این روحانی جانباز در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه برائت از دشمن امام زمان(عج) انقلاب است، افزود: امروز اسرائیل، آمریکا و جهان کفر دشمن بوده و برائت از اینها انقلاب محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه دنیای کفر محکوم است، گفت: استکبار جهانی از آخرین ابزار خود که گروهک های تکفیری بود استفاده کرد اما همچنان شکست خورده هستند لذا نبرد برای از بین بردن این اوامر انقلاب کردن است.
وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قدرت و امکانات خود می کوشد تا به نظام الهی ضربه و آسیب وارد کند که باید در برابر توطئه دشمنان همه ما هوشیار باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: به برکت شهدا امروز آحاد مردم اعم از شیعه و سنی بیدار، هوشیار و آگاه شده اند.
حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا در حال نابودی و مدفون شدن است، افزود: اینها همه از عنایات و برکات شهدا می باشد.
وی با اشاره به گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد گفت: امام راحل یک عالم دینی ،فیلسوف، سیاستمدار، روانشناس و عارف بود.
گفتنی است مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) زاهدان جزو مساجد شاخص این استان است که در زمان جنگ تحمیلی نیز در زمینه تامین نیرو و تدارکات جبهه به مدیریت شهید مزاری بیشترین نقش را داشت و مفتخر است که قریب به 40 نفر از نیروهای خدوم این مسجد مدال افتخار شهادت در دوران دفاع مقدس را به گردن خود آویختند.
پس از شهادت این افراد نه تنها از میزان فعالیت های مسجد کاسته نشد بلکه نیروهای خدوم و نمازگزاران آن با تلاش بیشتری در مسیر اشاعه فرهنگ غنی اسلام گام برداشتند و همین فعالیت ها موجب شد تا عده ای منافق و کوردل که تاب دیدن چنین صحنه هایی را نداشتند در هفتم خرداد 1388 در انفجاری تروریستی که توسط عامل انتحاری صورت گرفت، 20 نمازگزار این مسجد را در میان نماز مغرب به شهادت رسانند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 85276

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/85276/استکبارجهانی-شکست-خورده-محکومیت-دنیای-کفر-مدفون-شدن-آمریکا

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir