کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

کشف محموله 200 قطعه ای پرنده مینا در زاهدان/ متخلفان دستگیر شدند

پایگاه خبری زاهدانه , 31 خرداد 1395 ساعت 10:18

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط محموله ۲۰۰ قطعه‌ای پرنده مینا توسط یگان حفاظت سیستان و بلوچستان در بخش نصرت‌آباد زاهدان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، سعید محمودی با اشاره به کشف محموله 200 قطعه ای پرندگان در زاهدان اظهار داشت: یگان حفاظت این اداره کل در راستای برنامه های حفاظتی و گشت های شبانه روزی خود و با همکاری یگان حفاظت نصرت آباد و نیروی انتظامی منطقه موفق شدند محموله 200 قطعه پرنده مینا را کشف و ضبط کنند.
وی با اشاره به دستگیری متخلفان این محموله گفت: 2 نفر متخلف در این راستا دستگیر و پس از تکمیل پرونده و مستندات تحویل مقام قضایی شدند.
این مسئول بیان داشت: خرید و فروش غیرمجاز گونه‌های جانوری و گیاهی به ویژه در مسیر مبادی مرزی کشور توسط افراد سودجو جرم محسوب می‌شود و باید با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
وی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با تشکیل شبکه ای از همیاران محیط زیست در سراسر استان نظارت و کنترل مناسبی را برای مناطق زیر پوشش ایجاد کرده است.
محمودی بیان داشت: یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل در برنامه های امسال خود رویکردی علمی و تخصصی را در اولویتهای کاری قرار داده است تا با برنامه های تخصصی، آموزش و تنویری گسترده بتواند با پدیده شوم شکار غیرمجاز و حمل غیرمجاز گونه های حیات وحش برخورد کند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 85747

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/85747/کشف-محموله-200-قطعه-پرنده-مینا-زاهدان-متخلفان-دستگیر-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir