ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عربستان سعودی جانی بهترین متحد آمریکا در رعایت حقوق بشربه سبک ایالات متحده بزرگترین جنایت حقوق بشری آمریکا امواج سریالی اسلام هراسیت | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۵
از منظر علماء اهل سنت سیستان و بلوچستان آمریکا بدترین و بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ است.
عربستان سعودی جانی بهترین متحد آمریکا در رعایت حقوق بشربه سبک ایالات متحده/ بزرگترین جنایت حقوق بشری آمریکا امواج سریالی اسلام هراسیت
به گزارش عصر هامون به نقل از  پایگاه خبری، تحلیلی سنت نیوز؛ همه ساله ملت شریف ایران تیر ماه را با تلخ کامی آغاز می نمایند و این تلخی کام هدیه ایست که آمریکایی ها به عنوان بزرگترین مدعی رعایت حقوق بشر در دنیا به ملت ایران داده اند.
فجایع و بلایایی که ازششم تیر شروع می شود و تا هفت روز بعد از خود به صورت سریالی ادامه دارد و دست آمریکا یا کمک آمریکا در پشت صحنه آن مشهود و هویداست.
البته این اولین باری نیست که آمریکا اقدام و یا حمایت از فعالیت های ضد بشری بر علیه ایران می کند اما دل سوختگی مردم ایران از جنایات آمریکایی در این هفته یادگاری نحس آمریکایی ها برای ایرانی هاست.
در این راستا و در تبیین واقعیت حقیقی چهره نکبت بار آمریکا مولوی قادر بخش رودینی نژاد امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی سنت نیوز با بیان پوشالی بودن فیگور حقوق بشری ایالات متحده آمریکا اظهارداشت: آمریکایی ها به شدت دروغ گو و دروغ پرداز می باشند و این از ماهیت خبیث آنهاست.
مولوی رودینی نژاد افزود: آمریکایی ها تعریفی ازحقوق بشر را دوست داشته و می پسندند که تامین منافع کننده منافع آنها باشد و به عدالت و حقوق واقعی بشر نیز کاری ندارند.
امام جمعه میرجاوه در ادامه با اشاره به سابقه جنایات آمریکا در منطقه اظهار داشت: این همه خونریزی در منطقه ما یا بی واسطه به دست مدعیان دروغین آمریکایی صورت گرفته است و یا به دستور و حمایت کذابان آمریکایی بوده که جای هیچ گونه شک و شبهه ای ندارد.
آمریکایی ها به حدی در عدم رعایت حقوق بشر پیش قراولند که تپل رسوایی آنها به صدا در آمده و گوش عالم را کر کرده است به نوعی که عربستان سعودی جنایت کارو جانی را به عنوان حامی حقوق بشر البته به سبک آمریکایی پذیرفته و مقبول می دانند.
مولوی سید علی قریشی امام جمعه اهل سنت فنوج در گفتگو با سنت نیوز ضمن اشاره به تفاوت فاحش معنای حقیقی دموکراسی و رعایت حقوق بشر با اصطلاح مرسوم آمریکایی آن اظهار داشت: اینکه آمریکا ادعای دفاع از حقوق بشر می کند لطیفه ایست که خنده تلخ جهانیان را به دنبال دارد.
مولوی قریشی در ادامه با اشاره به حمایت ابلهانه آمریکا ازعربستان سعودی به عنوان یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر ابراز داشت: اگر بخواهیم دروغگو بودن آمریکا را در ادعای رعایت حقوق بشر اثبات کنیم کافیست همین بس که آمریکا حامی عربستان جلاد و خونریز می باشد.
وی افزود: اما بزرگترین مصداق عدم رعایت حقوق بشر توسط آمریکایی ها موج های سهمگین اسلام هراسی است که در دنیا راه انداخته و بدین وسیله نمی گذارد مردم دنیا با اسلام حقیقی مواجه شده و به مصداق و نسخه حقیقی حقوق بشر برسند.
 
انتهای خبر / https://www.asrehamoon.ir/vdciwuav.t1aqu2bcct.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما