کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط هنرجویان میرجاوه صورت گرفت

دانش آموزان میرجاوه به شعار اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاندند/ دوخت ۶۰۰ دست لباس فرم دانش آموزی

لادیز , 23 تير 1395 ساعت 11:56

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه گفت: دانش اموزان رشته ی خیاطی هنرستان ام کلثوم شهرستان میرجاوه اقدام به دوخت 600 دست لباس برای دانش اموزان مقطع ابتدایی کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز، حسینعلی دهباشی در گفتگو با خبرنگار  لادیز، اظهار کرد: دانش آموزان دختر رشته ی خیاطی هنرستان ام کلثوم شهرستان میرجاوه در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل  و تحقق منویات مقام معظم رهبری، اقدام به دوخت 600 دست لباس فرم برای دانش اموزان مقطع ابتدایی این شهرستان کردند.

وی افزود: در این طرح  20 هنر جو ی رشته خیاطی با دوخت لباس فرم برای دانش آموزان ابتدایی، سفیران اقتصادمقاومتی در شهرستان میرجاوه شدند و  به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، جامه عمل پوشاندند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح قیمت هر دست لباس فرم  با قیمت مواد مصرفی محاسبه شد و این طرح گامی موثر در جهت افزایش انگیزه و رغبت دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای بود، در واقع یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت نسلی خلاق، جهادگر و سخت کوش برای آبادانی ایران اسلامی است چرا که این دانش آموزان هستند که می توانند  با تلاش خود، آینده‎ی روشن و پر امیدی را برای کشور  رقم بزنند.

دهباشی بیان کرد: با توجه به نامگذاری و شعار سال جدید به عنوان «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» تمام سیاست های آموزش و و پرورش درسال جدید منطبق با اقتصاد مقاومتی است و سعی کردیم تا  این مهم را در مدارس شهرستان میرجاوه به صورت عینی پیاده کنیم، به همین منظوربرخی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دخترانه اقدام به دوخت لباس فرم دانش آموزان متقاضی کردند و در برخی هنرستان های پسرانه نیز، نسبت به تعمیرات خودرو، تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا شهروندانی پرورش دهد که در آینده به فکر اجتماع باشد و برای سلامتی اجتماع تلاش کند و اقتصاد مقاومتی نیز نیاز اساسی سلامتی جامعه است، بنابراین لازم است دانش آموزان با آشنایی با چگونگی اجرای اقتصادمقاومتی، همیار خانواده های خویش و سفیران اقتصاد مقاومتی درخانواده و اجتماع باشند.

انتهای پیام/4947


کد مطلب: 86411

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/86411/دانش-آموزان-میرجاوه-شعار-اقتصاد-مقاومتی-جامه-عمل-پوشاندند-دوخت-۶۰۰-دست-لباس-فرم-آموزی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir