کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم زاهدان:

اشرافی‌گری از دولت سازندگی آغاز شد/حقوقهای نجومی نمونه اشرافی‌‌گری است

29 تير 1395 ساعت 12:42

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری از دولت سازندگی آغاز شد، گفت: امروز نمونه‌هایی از اشرافی‌گری در جامعه پدیدار شده که حقوقهای نجومی از آن جمله است.


به گزارش عصرهامون، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره مسئولانی که مدعی انقلابی‌گری و ساده‌زیستی هستند اما اشرافی‌گری در زندگیشان نمایان و آشکار است، اظهار کرد: متأسفانه گذشت زمان، خلق و خوی خیلی از انسانها رو عوض می‌کند. افرادی که در دوران انقلاب ایثار کرده و در دوران دفاع مقدس هم نقش مهمی داشتند الان با تغییر وضعیت  به‌سمت اشرافی‌گری رفتنه‌اند.

وی با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری از دولت سازندگی به‌وجود آمد، خاطرنشان کرد: این روحیه از همان دوره تا حالا تقویت شده و فاصله طبقاتی بین ملت و مسئولین نظام را شکل داده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: امروز نمونه‌هایی از اشرافی‌گری در جامعه پدیدار شده که حقوقهای نجومی از آن جمله است. این‌گونه تخلفات و اشرافی‌گریها با اخلاق اسلامی و زندگی ائمه اطهار منافات دارد و باید این دسته از افراد توبه کنند تا ملت آنها را ببخشند.


انتهای پیام// 7250


کد مطلب: 86571

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/86571/اشرافی-گری-دولت-سازندگی-آغاز-حقوقهای-نجومی-نمونه-اشرافی-گری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir