کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح تحول سلامت موجب تحول عظیم در زمینه درمان بیماران شده است

1 مرداد 1395 ساعت 9:31

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل اظهار داشت: طرح تحول سلامت، سبب ایجاد تحولی عظیم در زمینه درمان بیماران شده است.


به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا؛ علی اکبر نصیری در جلسه تودیع و معارفه ی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل عنوان کرد: طرح تحول سلامت موجب تحولی عظیم در بحث درمان بیماران شده و رضایتمندی مراجعه کنندگان را دربر داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: اجرای طرح تحول سلامت با زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه درمان آغاز و همچنان با جدیت ادامه دارد.

علی اکبر نصیری گفت: تمامی مدیران و کارکنان در کنار یکدیگر و همراه با سرپرست جدید حوزه درمان خواهند بود تا خدمات بیشتر و بهتری به بیماران عرضه شود.

توفیق در انجام کارهای سنگین نیازمند حمایت همگان است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل عنوان کرد: توفیق در انجام کارهای سنگین از جمله درمان و همیاری حمایت و همراهی همه کارکنان را می طلبد.

حجه الاسلام و المسلمین میری افزود: دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی ارزشمند، مکانی است که خدمتگزاری در آن یک افتخار بزرگ به شمار می رود.

وی ابراز داشت: خداوند به نژاد، قوم، اموال و مقام افراد نمی نگرد بلکه خدمت صادقانه و خلوص نیت آنان را مورد توجه قرار می دهد.

گفتنی است؛ در پایان ضمن اهداء لوح تقدیر و هدیه به دکتر مهران حصارکی فوق تخصص نوزادان، حکم سرپرستی به دکتر علیرضا ملک زادگان فوق تخصص جراحی اعطاء شد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 86612

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/86612/طرح-تحول-سلامت-موجب-عظیم-زمینه-درمان-بیماران-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir