کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوهای طرح هجرت۳ باعث تقویت حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان است

پایگاه خبری لادیز , 19 مرداد 1395 ساعت 8:56

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه گفت: اردوهای طرح هجرت۳ عامل تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز، سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ در بازدید از روند اجرای طرح هجرت 3 در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: در بازدیدی که توسط مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه، مولوی مرادزهی و معاون بسیج دانش آموزی شهرستان میرجاوه از چگونگی اجرای طرح هجرت3 در مدارس فاطمه الزهرا(س)، شهید حسین ریگی و هنرستان شهید میرحسینی صورت گرفت، روند اجرای طرح و فعالیت 50 دانش آموز شرکت کننده جهت رنگ آمیزی، زیبا سازی مدارس و تعمیر میز و نیمکت مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: اردوی طرح هجرت 3 امسال با حضور 250  دانش آموز جهت رنگ آمیزی ،زیبا سازی و تعمیر میز و نیمکت 7 مدرسه در بخش های مرکزی،  لادیز و ریگ ملک شهرستان میرجاوه  و با همکاری معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه ، اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید کفاش سپاه شهرستانی اجرا شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه خاطرنشان کرد: اردوی طرح هجرت 3  باتوجه به فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان از فضای درس و امتحان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌پذیری به‌ منظور به سازی مدارس و اماکن آموزشی توسط خود دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: این طرح به منظور بکارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و تجربیات دانش آموزان، تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی، خدمت به مردم، پر کردن اوقات فراغت، کمک به رفع بیکاری و اجرای فعالیت‌های عمرانی در حد توان اجرا شده است تا دانش آموزان با کار و فرهنگ کار، کمک به دولت و نظام و نهادها در بحث سازندگی و زیباسازی آشنا شوند.
 

 

 
در این بازدید مولوی مرادزهی در خصوص اهمیت طرح هجرت 3، بیان داشت: امروز دشمنان به دنبال انحراف نوجوانان و جوانان کشور ایران هستند و وظیفه ما در برابر این حرکت دشمن احیای روحیه جهادی و تفکر دینی و اسلامی است.
وی افزود: طرح هجرت 3 همدلی و صمیمیت را در دانش آموزان تقویت می‌کند و آنان را به مهارت‌آموزی، خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می‌کند.
 

انتهای پیام/4947
 
 
 


کد مطلب: 87122

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/87122/اردوهای-طرح-هجرت۳-باعث-تقویت-حس-مسئولیت-پذیری-دانش-آموزان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir