کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش خبر داد:

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۵ در مهرستان راه اندازی شد

با مهرستان , 25 مرداد 1395 ساعت 13:28

مدیر آموزش و پرورش مهرستان از برپایی پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۵ برای انجام کارهای مربوط به مشاوره و انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در شهرستان خبر داد.


به گزارش عصر هامون محمد عارف بهرامی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان با بیان این مطلب گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری با هدف آگاه سازی، ارائه مشاوره اصولی و علمی و انتخاب رشته صحیح رشته دانشگاهی برای دانش آموزان مهرستانی در دبیرستان خدیجه کبری آغاز به کار نموده است.
وی افزود: در پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش علاوه بر کار انتخاب رشته مشاوره حضوری  نیز انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ از مشاوران مجرب شهرستان های هم جوار سراون و سیب و سوران نیز استفاده می شود، اظهار داشت: خانواده‌ها برای شرکت در این پایگاه‌ها و کیفیت کاری آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشند.
بهرامی خاطرنشان کرد: کار انتخاب رشته در این پایگاه توسط نرم‌افزارهای معتبر و آنلاین انجام می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش مهرستان تصریح کرد: بابت مشاوره و انتخاب رشته از داوطلبان هزینه ای دریافت نمی شود و این کار بصورت رایگان و کارشناسی شده انجام می گیرد.
بهرامی با بیان اینکه پایگاه‌ انتخاب رشته آموزش و پرورش از ۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را بر عهده خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در صورت تمدید زمان انتخاب رشته، این بازه زمانی نیز تمدید خواهد شد.
وی یادآور شد: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش بین ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبان را انجام خواهند داد.
انتهای پیام/7261


کد مطلب: 87329

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/87329/پایگاه-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-۹۵-مهرستان-راه-اندازی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir