کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت مهرستان:

مسجد مستحکم ترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

با مهرستان , 31 مرداد 1395 ساعت 22:36

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: مسجد مستحکم ترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.


به گزارش عصر هامون مولوی عبدالخالق حسین در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان با بیان اینکه پایه های حکومت اسلامی در زمان پیامبر اکرم(ص) در مساجد بنیان نهاده شده، افزود: مسجد پایگاه اصلی اسلام و اولین بنای ساخته شده در اسلام است.
وی به نقش مسجد در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و روحانیون از مسجد به عنوان پایگاهی برای هدایتگری و مدیریت تشکل های انقلابی در زمان طاغوت استفاده کردند.
وی مسجد را محور فعالیت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت عظیم مسجد در حل مشکلات و معظلات جامعه بهره برد.
امام جمعه اهل سنت مهرستان به جنگ نرم دشمن اشاره و تاکید کرد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا با استفاده از حربه های مختلف سعی در از بین بردن فرهنگ اسلامی دارند.
مولوی حسین زهی با بیان اینکه پایه و رکن اصلی یک نظام فرهنگ آن جامعه است، افزود: در جنگ نرم دشمن ایمان، اعتقادات، باورها و فرهنگ یک ملت را مورد هدف قرار می دهد.
وی با بیان اینکه مسجد سنگر و دژ محکمی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد: اگر می خواهیم از هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن در امان بمانیم باید زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم و مهیا کنیم.
وی افزود: برنامه های فرهنگی و معنوی که در مساجد برگزار می شود باید به گونه ای باشد که موجب تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به شرکت در این برنامه ها شود.
انتهای پیام/7261


کد مطلب: 87538

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/87538/مسجد-مستحکم-ترین-سنگر-مقابله-جنگ-نرم-دشمن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir