کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

تیم سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات رشته ددلیفت بدون تجهیزات جنوبشرق کشور+ تصاویر

دلگان پرس , 6 شهريور 1395 ساعت 22:52

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم شهید شاقوزایی این استان قهرمان مسابقات رشته ددلیفت بدون تجهیزات جنوبشرق کشور شده است.


به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، ابراهیم پرویزپور مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوبشرق کشور جام شهید لشکری و شهید شاقوزایی در زاهدان خبر داد و گفت: این مسابقات روزهای چهارم و پنجم شهرویرماه در این استان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته ددلیفت بدون تجهیزات برگزار شده است افزود: مسابقات پاور لیفتینگ در قسمت بزرگسالان در 8 وزن و در نوجوانان و جوانان در 9 وزن برپا شده است.
 مسئول کمیته پاورلیفتینگ هئیت بدنسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور تیم های خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان الف و ب جهت شرکت در این مسابقات، بیان کرد: که به ترتیب مقام های اول تا سوم را تیم های شهید شاقوزایی استان سیستان و بلوچستان، تیم شهید نامجو کرمان، و تیم شهید لشکری سیستان و بلوچستان کسب کرده اند.
 ابراهیم پرویز پور تصریح کرد: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوبدشرق کشور با همکاری هئیت بدنسازی سیستان و بلوچستان اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران سپاه سلمان و بانک اقتصاد نوین برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: به تیم ها و نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوب شرق لوج قهرمانی، جام این مسابقات و جوایزی از طرف برگزار کنندگان این مسابقات اهدا شده است.






 

انتهای پیام/8306


کد مطلب: 87751

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/87751/تیم-سیستان-بلوچستان-قهرمان-مسابقات-رشته-ددلیفت-بدون-تجهیزات-جنوبشرق-کشور-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir