تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
علیرغم تکمیل سهم آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس، هنوز اقدامی برای واگذاری واحدهای آنها انجام نشده و این در حالی است که زمرمه هایی هم در مورد افزایش قیمت این واحدهای مسکونی شنیده می شود.
قیمت‌ها افزایش نمی یابد/ سرگردانی متقاضیان مسکن مهر پردیس
به گزارش عصرهامون، به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به تازگی اعلام کرده که یکی از دلایل مهم تاخیر در واگذاری واحدهای مسکونی مهر پردیس، عدم تکمیل آورده متقاضیان است و ازمیان پنج هزار واحد مسکونی افتتاح شده طی هفته‌های جاری، تنها یک پنجم افراد برای انجام آخرین تعهدات مالی مراجعه کرده اند اما داستان از سمت متقاضیان مسکن مهر پردیس به گونه دیگری منعکس می شود و شنیده ها حاکی از افزایش نارضایتی ها میان متقاضیان است؛ آنها از تعویق در تحویل واحدها با وجود تکمیل سهم آورده و همچنین شنیدن زمزه هایی درباره افزایش قیمت واحدهای مسکونی فازهای ۸، ۱۱ و ... ابراز نگرانی می کنند.
به گزارش مهر، بدنبال بالا گرفتن نارضایتی ها طی روزهای گذشته که در قالب برگزاری برخی تجمعات اعتراضی نمود پیدا کرد، جلساتی بین نماینده متقاضیان، مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس و پیمانکاران برگزار شد اما هنوز اطلاعات و اخبار موثقی درباره نتایج این رایزنی ها منتشر نشده و همین موضوع سردرگمی متقاضیان را مضاعف کرده است.
درهمین رابطه مدیرعامل شهر جدید پردیس در گفت‌و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای افزایش قیمت واحدهای مسکونی وجود دارد،  گفت: بحث افزایش قیمت مطرح نیست بلکه جلسات برگزار شده مربوط به اعمال مفاد قانونی و الحاقیه هایی است که در دولت گذشته تصویب شده و شرکت عمران موظف به اجرای آن است.
سعید غفوری افزود: مباحث مطرح شده مربوط به تعیین قیمت فعالیت های مازادی است که جزییات آن در قراردادهای طرح مسکن مهر پردیس اعلام شده است و برنامه ای برای افزایش قیمت های قبلی وجود ندارد.
وی درباره جلسات برگزار شده برای تعیین تکلیف متقاضیان گفت: هفته آینده نتایج حاصل از رایزنی میان شرکت عمران، پیمانکاران و سپرده گذاران درباره قیمت و زمان تحویل واحدها، رسانه ای می شود.
غفوری اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید پردیس درجلسات برگزار شده، قیمت های تعیین شده برای انجام فعالیت های باقیمانده را به صورت غیررسمی اعلام کرده که اجرایی شدن آن نیازمند توافق طرفین است.
به گفته مدیرعامل شهر جدید پردیس طرح مسکن مهر، قراردادی میان بانک، پیمانکار و متقاضی است و شرکت عمران تنها ناظر بر فرآیند ساخت و ساز و تحویل واحدهاست و درحال حاضرهم این شرکت درتلاش است تا درزمینه قیمت به یک رقم معقول نزدیک شود که متقاضی با مشکل مواجه نشود و پیمانکارهم با مبلغ مورد نظر بتواند واحدهای مسکونی نیمه تمام را تکمیل کند.
غفوری گفت: واحدهای مسکونی مهرپردیس با تکمیل آورده به متقاضیان تحویل داده می شود که این اقدام در زون های مختلف صورت گرفته است.
وی بااشاره به مشکلات موجود در تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس، بیان کرد: در برخی مناطق، از میان یک بلوک ۵۴ واحدی تنها یک متقاضی آورده خود را تکمیل کرده و مجوز را دریافت کرده است که با توجه به مشکلات مربوط به بخش های مشاع، نمی توان این تک واحد را به متقاضی تحویل داد.
مدیرعامل شهر جدید پردیس، اظهارکرد: درحال حاضر تعداد متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده اند اندک است و اغلب متقاضیان باید مبالغی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/1833 https://www.asrehamoon.ir/vdcbwgbw.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما