کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

همه تمهیدات برای بازگشایی مدارس فراهم شده است/ آماده سازی 6 هزار و 300 مدرسه برای سال تحصیلی جدید

26 شهريور 1395 ساعت 16:19

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در بیش از 6 هزار و 300 مدرسه تدابیر لازم برای ثبت نام، امکانات لازم و بالاخص فراهم کردن نیروی انسانی علی رغم مشکلاتی که در ساماندهی نیروی انسانی داریم در مدارس استان فراهم شده است.


به گزارش عصر هامون؛ علی رضا نخعی  پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک پیشاپیش بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید به فرهنگیان، دانش آموزان، اساتید و دانشجویان و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه چیز برای آغاز یک سال تحصیلی جدید فراهم شده است.
 وی افزود:  در بیش از 6 هزار و 300 مدرسه تدابیر لازم برای ثبت نام، امکانات لازم و بالاخص فراهم کردن نیروی انسانی علی رغم مشکلاتی که در ساماندهی نیروی انسانی داریم در مدارس استان فراهم شده است.
وی از همشهریان، و هم استانیان خواست تا با همفکری و راهنمایی های خود هدایتگر سازمان آموزش و پرورش باشند تا این سازمان بتواند آموزشی با کیفیت بهتر و بالاتر ارائه کند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه ی بزرگی دارد و نهادهای مختلف شامل؛ استانداری، صدا و سیما، شورای های شهر، بسیج سازندگی و نیروی انتظامی که امنیت همه ی فضاهای آموزشی و معلمان را فراهم می کند همکاری خوبی با آموزش و پرورش انجام دادند و کمک زیادی برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته اند.
وی در پایان گفت:  امیدوارم خدمت گذاران خوبی در عرصه تعلیم و تربیت باشیم و تمام تلاش خود را می کینم تا امسال کیفیت بهتری از تعلیم و تربیت را در اختیار دانش آموزان عزیز بگذاریم و حق مردم سیستان بلوچستان را به لطف خدا ادا کنیم.
انتهای پیام


کد مطلب: 88364

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88364/همه-تمهیدات-بازگشایی-مدارس-فراهم-شده-آماده-سازی-6-هزار-300-مدرسه-سال-تحصیلی-جدید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir