کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل؛

نمایشگاه از ولایت تا امامت در شهرستان زابل برپا می شود

31 شهريور 1395 ساعت 8:03

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل عنوان کرد: به‌مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر و هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» در شهرستان زابل برپا می شود.


به گزارش عصرهامون حجت‌الاسلام محسن عارفی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: به‌مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر و هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» از امروز به مدت یک هفته در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

عارفی افزود: دفاع مقدس سبب شد تا فرهنگ شهادت و روحیه گذشت، تحمل سختی و اميد برای همیشه در ملت ما جاری و ماندگار باشد و به همین دلیل، انقلاب اسلامی با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نمی‌شود، بلکه با قدرت بیشتری به مصاف دشمن می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی با ایجاد فرصتی مبنی بر اینکه، رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را برای نسل امروز به تصویر کشیده تا بدانند این انقلاب و نظام به راحتی بدست نیامده است.

عارفی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتب زندگینامه شهدا، کتاب و الواح فشرده با موضوع غدیرشناسی و مسأله امامت ارائه شده است، عنوان کرد: غرفه‌هایی در این نمایشگاه برای به تصویر کشیدن واقعه غدیر و نیز بازسازی فضای جبهه‌های جنگ اختصاص داده شده است.

انتهای پیام////


کد مطلب: 88479

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88479/نمایشگاه-ولایت-امامت-شهرستان-زابل-برپا-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir