کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:

یادآوري ۸ سال دفاع مقدس ضامن حيات و پويايي کشور است/وحدت عامل افزایش قدرت مسلمانان جهان است

پایگاه خبری لادیز , 3 مهر 1395 ساعت 7:41

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:یادآوري 8 سال دفاع مقدس و تكريم و تعظيم حماسه آفريني شهيدان و رزمندگان دلاور ايران اسلامي ضامن حيات و پويايي ملت مسلمان ايران است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛  مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: يكي از مسائلي كه در مورد نماز و اسرار آن بايد مورد توجّه قرار بگيرد، مسئلة اذان و اقامه قبل از نمازاست، اسراري كه در اذان و اقامه وجود دارد مقدمه‌اي است براي درک حقايق نماز، و انسان را براي رسيدن به حقيقت نماز آماده‌تر مي‌كند و اين از خصوصيات عبادت مسلمين است، که در امت‌هاي گذشته و ديگر اديان نبوده است، رسول خدا می فرماید:اگر مردم می دانستند چه فضیلتی دارد اذان گفتن و شرکت در صف اول جماعت،هر آینه برای این کار قرعه کشی می کردند.

وی افزود: بیانات رهبر در روز عید غدیر تاکید برمسئله وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی بود و جنبه جهانی داشت و تمام جهان اسلام را مخاطب قرار دادند تا با اتحاد و یکدلی زمینه قدرت بیشتر مسلمانان را فراهم سازند چرا که دشمنان قسم خورده مسلمین به دنبال کوچکترین بهانه برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و وحدت عامل افزایش قدرت مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری درباره لزوم سرشماری دقیق نفوس ومسکن، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان میرجاوه با مامورین سرشمای نفوس و مسکن همکاری لازم را داشته باشند تا اطلاعات و آمار دقیقی از شهرستان به دست آید.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: یادآوري 8 سال دفاع مقدس و تكريم و تعظيم حماسه آفريني شهيدان و رزمندگان دلاور ايران اسلامي ضامن حيات و پويايي ملت مسلمان ايران است، اگر امروزکشور در امنیت و آرامش نظام ما به سمت کمال حرکت می‌کند به دلیل خون پربرکت شهداست.

وی بیان کرد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم و در این راستا با لبیک به امام و مقتدای خود در جبهه های جنگ بر علیه دشمنان حضور پیدا کردند و بر ما است که یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

وی بااشاره به افزایش ظلم و ستم در جهان، تصریح کرد: امروز شاهد افزایش ظلم و ستم و جنایت کشورهای مستبد و دولت های خودکامه علیه ملت های مظلوم هستیم و به روایت یکی عالمان اهل سنت این ظلم وجور به پایان نمی رسد مگر با ظهور حضرت مهدی(عج)،  با ظهور ایشان و حضرت عیسی صلح جهانی برقرار خواهد شد.
انتهای پیام/4941


کد مطلب: 88565

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88565/یادآوري-۸-سال-دفاع-مقدس-ضامن-حيات-پويايي-کشور-وحدت-عامل-افزایش-قدرت-مسلمانان-جهان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir