کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جلگه چاه هاشم:

۸ سال حماسه را به جهانیان به عنوان یک ارزش معرفی کنیم/ ایثارگران و جانبازان سند زنده دفاع مقدس هستند

دلگان پرس , 6 مهر 1395 ساعت 18:39

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری با بیان اینکه همانطور که امام سجاد (ع) جریان عاشورا را برای همگان معرفی کرد گفت: ما هم دفاع مقدس را به عنوان یک ارزش به جهانیان معرفی کنیم.


به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان برگزار شد. 
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه جلگه در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مقام شهید و شهادت چنان بالا است که درقرآن نیز از شهدا بعنوان "کسانی که زنده اند ونزد خداروزی میخورند" یاد شده است.
وی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا گرامی ترین مرگ است افزود: شهدا با اولین قطره خونی که از آنها به زمین می ریزد، تمام گناهان آنها بخشیده می شود.
امام جمعه جلگه چاه هاشم با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی که هنوز نظام حاکمیتی در کشور ما استوار نشده بود، صدام با حمایت کشورهای غربی نظیر آمریکا و انگلیس به کشورمان حمله همه جانبه ای را آغاز کرد گفت: صدام با نیت اینکه جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرد و قدرت اول منطقه باشد این جنگ 8 ساله را بر علیه کشور ما به راه انداخت.
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس شهیدان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است بیان کرد: در آن سال ها با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام، حتی یک وجب از خاک کشورمان را به متجاوزان ندادیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما به عنوان یک گنج تمام نشدنی است تصریح کرد: همانطور که امام سجاد (ع) جریان عاشورا را برای همگان معرفی کرد، ما هم دفاع مقدس را به عنوان یک ارزش به جهانیان معرفی کنیم.
امام جمعه جلگه چاه هاشم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما با 8 دفاع مقدس برای همیشه بیمه شده است اضافه کرد: هرچند دشمن هنوز حرفهای زور گویانه ای می زند، اما جرات حمله راندارد، چون روحیه شهادت طلبی ما را دیده است.
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری دشمنان انقلاب اسلامی در برهه های مختلف خواسته اند که به نظام ما ضربه بزنند اظهار کرد: ولی به خاطر خون شهدا و ایمان جوانان ما موفق نبوده است.
وی با تاکید بر اینکه تقویت معنویت، خودباوری، تثبیت انقلاب و صدور انقلاب اسلامی از دستاوردهای دفاع مقدس است گفت: پیشرفت هایی که در علوم مختلف بعد از انقلاب اسلامی داشته ایم همه به برکت 8 سال دفاع مقدس بوده است.
امام جمعه جلگه چاه هاشم با بیان اینکه ایثارگران وجانبازان سند زنده انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس هستند که افتخار نظام ما هستند و باید دراولویت تکریم باشند بیان کرد: همچنین فرزندان شهدا و خانواده آنان باید مورد تکریم واحترام و جایگاه آنان در جامعه ما باید ویژه باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری خاطر نشان کرد: عزت واستقلالی که کشور اسلامی ما در دنیا دارد به خاطر خون شهدا است که این با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
 
انتهای پیام/8306


کد مطلب: 88651

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88651/۸-سال-حماسه-جهانیان-عنوان-یک-ارزش-معرفی-کنیم-ایثارگران-جانبازان-سند-زنده-دفاع-مقدس-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir