کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرآموزش و پروش نیمروز خبرداد:

97 مدرسه میزبان 11 هزار دانش آموز نیمروز/ 53 درصد دانش آموزان پسر هستند

خبرنیمروز , 7 مهر 1395 ساعت 8:44

مدیر آموزش و پروش نیمروز از میزبانی 11هزار دانش آموز در ۹۷ مدرسه این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.


به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، احمد امیرشاهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دبستان هفت کلاسه حضرت جواد الائمه با مشارکت دفتر آیت الله سیستانی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان با زیر بنایی بالغ بر 400 متر مربع در روستای الله آباد شهرستان نیمروز افتتاح شد.
مدیر آموزش و پروش نیمروز تصریح کرد: پنج سالن ورزشی در طی 2 سال اخیر مورد بهره برداری قرارگرفته و در چند ماه گذشته کلنگ چندین طرح آموزشی زده شده و تاکنون این طرح ها۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: مدارس شهرستان نیمروز در سال جاری میزبان ۱۱ هزار دانش آموز می باشد در حالی که در گذشته این تعداد ۹ هزار نفر بود اما در سال جاری از رشد بالایی برخوردار بوده است.
امیرشاهی با بیان اینکه 11 هزار دانش آموز در ۹۷ مدرسه ساماندهی شده اند، دامه داد: آمار محصلان پسر به نسبت دختران بیشتر می باشد به طوری که ۵۳ درصد دانش آموزان پسر و ۴۷ درصد نیز دختر هستند.
وی با بیان اینکه 878 فرهنگی در مدارس نیمروز مشغول به خدمت هستند، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نیمروز دارای ۸ مدرسه شبانه روزی می باشد و 950 دانش آموز کلاس اولی ازاول مهر راهی کلاسهای درس شده اند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 88667

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88667/97-مدرسه-میزبان-11-هزار-دانش-آموز-نیمروز-53-درصد-آموزان-پسر-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir